Do Vánoc stíháš objednat ještě 5 dní a 13 hodin. 
Knihobot

Adrian Martin

    Once Upon a Time in America
    Mizanscéna a filmový styl
    • Mizanscéna a filmový styl

      • 428 stránek
      • 15 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Mizanscéna představuje vše, co se ve filmu objeví před kamerou – a to, co si po skončení filmu pamatujeme nejlépe. Je to však pojem, který se vzpírá jednoznačné definici a nese v sobě určitý nádech tajemství. Právě to fascinuje filmového kritika a teoretika Adriana Martina, který se snaží vystihnout jeho mnohost a vnímání problematiky v rámci různých jazykových tradic a kulturních zkušeností. Stejnou měrou se věnuje historii filmu i filmové kritiky. Hovoří o bezprostředním vlivu mizanscény na diváka odděleně od vyprávěného příběhu. Hledá a popisuje míru, formu a pravidla hry. Jak nás mizanscéna ovlivňuje jako diváky? Jak pomáhá autorovi k vyjádření myšlenky? Je možné vytvořit mizanscénu nezávislou na příběhu? Je mizanscéna prvek, na němž je možné stavět plnohodnotnou analýzu?

      Mizanscéna a filmový styl
    • Once Upon a Time in America

      • 96 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,9(75)Ohodnotit

      Focusing on the genesis and production history of 'Once Upon a Time in America,' this study explores Sergio Leone's development as a cinematic stylist. It delves into his thematic elements, directorial methods, and distinctive aesthetic, while also assessing his influence on future filmmakers. The analysis provides a comprehensive understanding of the film's significance within Leone's body of work and its lasting impact on the film industry.

      Once Upon a Time in America