Druhou knihu úspěšného autora uvítají především pojišťovací poradci - obchodníci, jimž je napsána doslova na míru. Publikace je rozčleněna do několika částí — první seznamuje čtenáře s tímto povoláním, je určena všem, kteří zvažují kariéru pojišťovacího poradce - obchodníka, druhá přináší rady a doporučení začínajícím agentům, jak úspěšně zvládnout tuto profesi, třetí část ocení již zkušení obchodníci, kteří se chtějí vyvarovat stagnace ve svém kariérním postupu.
James M. Heidema Knihy







Zanietený obchodník
- 301 stránek
- 11 hodin čtení
V poradí druhá kniha od autora, ktorý sa prevažnú väčšinu svojho profesionálneho života venuje poisťovníctvu. Sú v nej zaradené niektoré informácie z prvej knihy Zanietený manažér, ale prevažná časť je zameraná na obchodníkov v poisťovníctve s cieľom pomôcť im pri uskutočňovaní obchodu. Kniha je rozdelená na niekoľko častí. Prvé sú určené pre tých, ktorí len zvažujú vstup do poisťovníctva, ďalšie sú venované začínajúcim obchodníkom a nakoniec sú tu časti pre skúsených obchodníkov s cieľom poradiť im pri rozvoji ich činnosti.Kniha je určená predovšetkým predajcom životného poistenia, pričom snahou autora je pomôcť im dosiahnuť úspech v tejto oblasti krok za krokom.
The passionate manager : praktická příručka pro manažery prodejních týmů životního pojištění
- 227 stránek
- 8 hodin čtení
Překlad díla úspěšného autorizovaného poradce v prodeji životních pojistek. Napostradatelná pomůcka pro manažery působící v oblasti prodeje životního pojištění. Obsahuje efektivní systémy, postupy a nástroje s cílem pomoci manažerům, aby byli produktivnější, aby přinášeli větší zisky a aby v konečném výsledku byli úspěšnější!
"Vyvstane-li kdekoliv v činnosti vašeho týmu problém, najděte správný systém, postup nebo nástroj a problém zmizí." Tímto motem začíná již třetí kniha z řady "Passionate", překlad úspěšného autora v oblasti prodeje, řízení lidí a vedení výcviku. Publikace obsahuje efektivní systémy, postupy a nástroje, jež se z praktického a užitečného hlediska zabývají problematikou budování týmů. Jejím cílem je proniknout do podstaty pojmu tým, pochopit jeho význam a funkci jednotlivých rolí v něm. Na jednotlivých „zhoubách“ autor ukazuje užití týmových nástrojů, jež mají pomoci pracovním týmům v růstu a rozvoji. Tato praktická příručka vám pomůže pochopit, jak lze krok za krokem v rámci týmu dosáhnout úspěchu!
Příručka pro profesionální prodejce
- 146 stránek
- 6 hodin čtení
Úspěch je cílem každého člověka, bez ohledu na profesi, a prodejci nejsou výjimkou. Chtějí být ve své práci dobří, radostní a spokojení. Jak však dosáhnout úspěchu a vyvarovat se chyb? Proč někteří prodejci neuspějí? Tato kniha nabízí odpovědi a pomoc těm, kteří chtějí pracovat profesionálně a dosahovat vynikajících výsledků. Autoři prezentují efektivní systémy, procesy a nástroje, které zvyšují produktivitu a efektivitu prodejců. Čtenáře provádějí od uvědomění si důležitosti profesionality přes trénink až po efektivní prodej, který zaručuje návratnost investic. Kniha se zaměřuje na plánování, řízení a proces prodeje, nabízí konkrétní řešení pro námitky klientů a učí, jak vytvořit profil ideálního klienta. Dále se věnuje strategickému plánování jak krátkodobě, tak dlouhodobě. Tato publikace poskytuje konkurenční výhodu těm, kteří se z ní poučí a budou jednat jako profesionální podnikatelé. Investice do vlastního rozvoje, kterou kniha představuje, vede k úspěchu a efektivitě.
Zanietený predajca - Praktická príručka pre profesionálnych predajcov
- 148 stránek
- 6 hodin čtení
Ďalšia zo série praktických príručiek pre profesionálnych predajcov a predajných tímov životného poistenia. Objasňuje proces predaja, pripravuje predajcov na námietky klientov, opisuje profesionálnu kariéru začínajúceho predajcu – ašpiranta, praktikanta i skúseného predajcu.