Knihobot

Taťána Vargová

    Hrášek a zvířátka – úkoly pro předškoláky
    Nové Hráškove najobľúbenejšie úlohy pre predškolákov
    Nové Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    Nejoblíbenější Hráškovy úkoly pro předškoláky
    Další Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    • 2018

      Úkoly jsou určeny dětem předškolním, ale mohou je využít i děti mladší nebo prvňáčci. Na úkolech z knihy se procvičí ve zrakovém rozlišování, v početních představách, v orientaci a v dalších dovednostech a znalostech.

      Hrášek a zvířátka – úkoly pro předškoláky
    • 2017

      Úlohy sú určené predškolským deťom, no môžu ich využiť aj deti mladšie a niektoré úlohy môžu byť aj pre prvákov. Deti sa v úlohách z knihy precvičia v zrakovom rozlišovaní, v početných predstavách, v pravoľavej orientácii i v ďalších zručnostiach a znalostiach. Pri práci deti posilňujú aj trpezlivosť, starostlivosť, systematickosť a sústredenie. Úlohy sú radené od jednoduchých k náročnejším, a inštrukcie k nim sú podané stručne a jednoducho.

      Nové Hráškove najobľúbenejšie úlohy pre predškolákov
    • 2014

      Úkoly jsou určeny dětem předškolním, ale mohou je využít i děti mladší a některé úlohy mohou být náročné i pro prvňáčky. Děti se na úkolech z knihy procvičí ve zrakovém rozlišování, v početních představách, v pravolevé orientaci i v dalších dovednostech a znalostech. Při práci děti posilují i trpělivost, pečlivost, systematičnost a soustředění. Úkoly jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a instrukce k nim jsou dány stručně a jednoduše

      Nové Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    • 2013

      Úkoly jsou určeny dětem předškolním, ale mohou je využít i děti mladší a některé úlohy mohou být náročné i pro prvňáčky. Děti se na úkolech z knihy procvičí ve zrakovém rozlišování, v početních představách, v pravolevé orientaci i v dalších dovednostech a znalostech. Při práci děti posilují i trpělivost, pečlivost, systematičnost a soustředění. Úkoly jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a instrukce k nim jsou dány stručně a jednoduše.

      Nejoblíbenější Hráškovy úkoly pro předškoláky
    • 2012

      Úkoly jsou určeny dětem předškolním, ale mohou je využít i děti mladší a některé úlohy mohou být náročné i pro prvňáčky. Děti se na úkolech z knihy procvičí ve zrakovém rozlišování, v početních představách, v pravolevé orientaci i v dalších dovednostech a znalostech. Při práci děti posilují i trpělivost, pečlivost, systematičnost a soustředění. Úkoly jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším a instrukce k nim jsou dány stručně a jednoduše. Navazuje na úspěšné Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky.

      Další Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    • 2004

      Sešit obsahuje 123 pracovní listy formátu A4 s řadou cvičení určených především dětem předškolním, ale i mladším. Úkoly jsou zaměřeny na rozvoj zrakového vnímání, grafomotoriky, početních představ, pravolevé orientace i všeobecných znalostí. Jsou řazeny od jednodušších k obtížnějším. Instrukce jsou zadávány stručně a jednoznačně. Kromě uvedených dovedností posilují i trpělivost, pečlivost při práci, systematičnost i koncentraci pozornosti a soustředění. Pracovní sešit lze využít buď jako samostatnou publikaci nebo jako součást řady publikací s názvem Jak se Hrášek učil. Jednotícím prvkem obou titulů je postavička Hráška a také obrázky, které jsou od stejného autora.

      Hráškovy nejoblíbenější úkoly pro předškoláky
    • 2004

      Soubor obsahující metodiku, 56 listů, fix, magnet, tkaničku, kancelářské sponky, sáček Druhý díl publikace tvoří cvičení zaměřená na rozvoj jemné motoriky, grafomotoriky a vizuomotorické koordinace, tedy dovedností potřebných pro rozvoj psaní. Jednotlivé úkoly se věnují práci s drobným materiálem, správnému držení tužky, uvolňovacím cvičením, cvičením grafomotorickým a dalším činnostem důležitým pro rozvoj kresebných a později i písařských dovedností. Stejně jako díl první je i tento určen především dětem předškolním, ale publikaci lze využít i u dětí v prvním ročníku ZŠ či děti starší, které mají v těchto oblastech potíže. Publikace je tvořena pracovními listy a metodickou příručkou formátu A4. Obě části jsou opět koncipovány tak, aby s publikací mohli pracovat nejen učitelé a pedagogové, ale i rodiče dětí.

      Jak se Hrášek učil 2