Scott Galloway je profesor marketingu na New York University Stern School of Business. Je také veřejný řečník, autor a podnikatel, který byl jmenován jedním z 50 nejlepších vyučujících na obchodních školách na světě.
Jsme zmítaný národ. Nechybí nám vítr ani plachty, nemáme nedostatek kapitánů
nebo výstroje, přesto se naše velká loď kymácí ve vlnách stranickosti, korupce
a sobectví. Náš diskurs je neohrabaný, mladým lidem se nedaří vytvářet vztahy
a naši nejchytřejší spoluobčané baží po vlastní slávě bez ohledu na zájmy celé
společnosti. Naše instituce upadají a pojivová tkáň společnosti se skoro
nenapravitelně trhá. Následujících 100 grafů vypráví příběh o tom, jak jsme se
sem dostali a kam možná směřujeme.“ Scott Galloway, z předmluvy knihy Kam
kráčí Amerika?
Svět po Covidu - Od krize k příležitosti.
Epidemie onemocnění covidem-19 změnila ložnice v kanceláře, postavila mladé proti starým a rozšířila propasti mezi bohatými a chudými, červenými a modrými, „rouškaři“ a „nerouškaři“. Některé firmy – třeba Amazon nebo poskytovatel softwaru pro videokonference Zoom – najednou pod návalem klientské poptávky nevědí, kde jim hlava stojí. Oproti tomu celá průmyslová odvětví, jako gastronomii, cestování, hotelnictví či živou kulturu, zachvátil strach, že jejich segment trhu doslova přes noc odumřel. Pandemie sama o sobě ovšem nepřinesla ani tak změnu, jako spíš urychlila trendy probíhající již před jejím propuknutím. V knize Svět po covidu Scott Galloway ukazuje hranice krizí a příležitostí, které před námi vyvstávají. V pandemií rozbouřeném světě budou nejmocnější technologické monopoly nepochybně prosperovat. Jiné segmenty, jako například vyšší vzdělávání, budou muset přijít se změnou hodnotové nabídky, když ta stávající v situaci minimálního osobního kontaktu přestává dávat smysl. Galloway ve své knize dávkuje stejnou měrou optimismus i pesimismus, opepřený svým pověstným humorem, suverénním stylem, zkušenostmi z byznysu a názory ostrými jako břitva.
Americký profesor marketingu Scott Galloway, kultovní autor několika bestsellerů New York Times, nekonvenčním způsobem vysvětluje, proč je work-life balance vybájenou chimérou, zda je dobré opustit školu kvůli podnikání, jak to udělal Bill Gates, proč je dobrým předpokladem úspěšné kariéry být nudný, jak se prosadit na přeplněném trhu práce, nebo proč byl Steve Jobs kretén.