Knihobot

Dita Nastoupilová

    Dita Nastoupilová
    Lili a Vili 3 ve světě pasní Tvořivá písanka
    Lili a Vili 2 ve světě čtení a psaní 1. díl
    Lili a Vili 1 – mezipředmětové pracovní sešity pro 1. ročník ZŠ (I.-IV. díl)
    Genetická metoda čtení a psaní
    Deník malého čtenáře pro 1. a 2. ročník ZŠ
    Dyslexie. Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení
    • 2024

      Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.

      Dyslexie
    • 2019

      Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se psaním, jsou zaměřeny na rozvoj jemné motoriky, kreativity a představivosti. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se psaním, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.

      Dysgrafie pro 4.-5. ročník ZŠ
    • 2019

      Dyslexie pro 4.-5. ročník ZŠ

      • 32 stránek
      • 2 hodiny čtení

      Zábavné aktivty, které pomáhají dětem překonat potíže se čtením! Pestré aktivity pro děti se specifickou poruchou učení mají své nepostradatelné místo i ve vyšších ročnících 1. stupně ZŠ. Úkoly pro žáky, kteří mají potíže se čtením, jsou zaměřeny na rozvoj sluchového a zrakového vnímání, paměti, rytmizace a orientace v prostoru. Cílem cvičení je rozšíření slovní zásoby, podpora čtenářských dovedností a zkvalitnění techniky čtení. Sešit je určen rodičům, kteří chtějí zábavnou formou pomoci dětem překonat problémy se čtením, ale i učitelům, kteří jej mohou využít v rámci integrované výuky.

      Dyslexie pro 4.-5. ročník ZŠ
    • 2018

      Čtenářský deník pro žáky 3. – 5. ročníku ZŠ je koncipován jako doplňkový výukový materiál k rozvoji čtenářské gramotnosti, a nejen to. Vedle možnosti klasického zápisu o přečtených knihách přináší prostor pro sebehodnocení vlastních čtenářských zážitků a jejich sdílení formou vzájemných čtenářských konzultací, i místo k vlastním komentářům a postřehům učitele. V závěru nechybí tipy na další činnosti, kterými lze na deníkové záznamy navázat.

      Čtenářský deník pro 3. – 5. ročník ZŠ
    • 2017

      Pestré aktivity pro děti 2. – 3. ročníků základních škol, které mají potíže se čtením. Prvotní činností je práce s obrázky, která rozšiřuje slovní zásobu. Ve druhé fázi se pracuje s krátkými příběhy, na které jsou navázány úkoly zaměřené na rozvoj čtenářských dovedností a na zkvalitnění techniky čtení. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.

      Dyslexie. Aktivity pro děti se specifickou poruchou učení
    • 2017

      Dysgrafie

      • 32 stránek
      • 2 hodiny čtení

      Bohatě ilustrovaný pracovní sešit k rozvoji grafomotoriky. Pestré aktivity pro děti mladšího školního věku, které se zatím s tužkou či perem příliš nekamarádí. Nácvik jednotlivých uvolňovacích cviků je propojen s tvořivými činnostmi, které děti zaujmou, a práce je proto bude bavit. Nenásilnou formou tak procvičí jemnou motoriku, kreativitu a představivost. Aktivity jsou určeny k procvičování doma i ve škole. Doplňují je nádherné a vtipné ilustrace Markéty Vydrové.

      Dysgrafie
    • 2016

      Čtení podle obrázků

      • 36 stránek
      • 2 hodiny čtení

      Čtení podle obrázků je koncipováno jako doplňkový výukový materiál především v oblasti komunikační a slohové výchovy při výuce českého jazyka a literatury. Jeho využití je však mnohem širší. Vyprávění podle obrázkových příběhů obohacuje slovní zásobu, prohlubuje vzájemnou komunikaci a pozitivně ovlivňuje oblast osobnostně sociální. Každý příběh obsahuje další doplňkové návodné činnosti, které možnost pracovat s vyprávěním ještě rozšiřují.

      Čtení podle obrázků
    • 2016

      Kresli, piš a vyprávěj. Deník malého čtenáře je koncipován jako doplňkový výukový materiál k rozvoji čtenářské gramotnosti. Je určen žákům 1. a 2. ročníku základních škol a je rozdělen do tří základních částí: Co jsem četl/a já, Co jsme četli my – ve škole a Co jsme četli my – doma. Klasická struktura záznamových listů je doplněna místem na vlastní poznámky, hodnocení a kresby. Důležitou složku tvoří i sebehodnocení čtenáře a tvorba osobního profilu.

      Deník malého čtenáře pro 1. a 2. ročník ZŠ
    • 2016

      Doplňková učebnice pro výuku čtení genetickou metodou. Obsahuje pro děti atraktivní texty, které lze využívat již od první fáze nácviku čtení. Skladba písmen zohledňuje aktuální znalosti čtenáře, procvičovaná písmenka jsou po stranách viditelně znázorněna. Nechybí doplňkové aktivity, které čerpají ze širšího kontextu a propojují nácvik čtení s tématy, která děti probírají v ostatních předmětech. Čtení s porozuměním je rozvíjeno prostřednictvím činností a úkolů, které se plní před, po nebo během čtení.

      ČÍTANKA - VELKÁ TISKACÍ PÍSMENA