Románový životopis italského národního hrdiny, který zahájil boj za sjednocení Itálie a svržení cizí nadvlády. Německá spisovatelka s vřelým zaujetím vyvolává před čtenářem obraz hrdiny, jehož život a boje nabyly rysů až legendárních, i společensky a politicky složitého prostředí, v němž žil a svou osobností a činy spolutvořil.
Ricarda Huch Knihy
Ricarda Huch byla významnou německou intelektuálkou, jejíž dílo přesahuje hranice žánrů. Přestože byla historičkou a autorkou mnoha prací o evropských dějinách, proslavila se také romány, poezií a divadelní hrou. Huch se vyznačovala hlubokým porozuměním pro lidskou psychiku, což se odráží v jejích psychologických biografiích a historických románech. Její nekompromisní postoj vůči nacistickému režimu a odhodlání žít v souladu s vlastními principy ji činí inspirativní postavou německé humanistiky.







Z vítězné ulice
- 271 stránek
- 10 hodin čtení
Michael Bakunin und die Anarchie: Der Weg eines Revolutionärs
- 128 stránek
- 5 hodin čtení
Deutsche Geschichte (Band 1-3)
- 660 stránek
- 24 hodin čtení
Die Geschichte von Garibaldi (Band 1&2): Die Verteidigung Roms & Der Kampf um Rom
- 304 stránek
- 11 hodin čtení
Michael Unger: Vita Somnium Breve
- 204 stránek
- 8 hodin čtení
Wallenstein: Eine Charakterstudie
- 76 stránek
- 3 hodiny čtení
Ricarda Huchs Bücher über »Blütezeit « und »Ausbreitung und Verfall« der Romantik, die wir in einem Band zusammenfassen, sind ein bahnbrechendes Werk: In einer im besten Sinne die Disziplinen umgreifenden Manier porträtiert sie nicht nur die Dichter und Künstler, sondern auch die frühen Naturwissenschaftler, Mediziner, Theologen, Politiker – ebenso wie die bisher vernachlässigten Figuren: die Frauen, Freundinnen und Gefährtinnen der berühmten Protagonisten. In 35 Kapiteln schreibt Ricarda Huch in ihrem glänzenden, klaren Stil an der Biographie einer Idee, die Epoche machte, und lässt keinen Zweifel daran, weshalb sie bis heute zentraler Bezugspunkt der Literatur ist. Für Karl Heinz Bohrer haben Ricarda Huchs Bücher zur Romantik einem »spezifisch modernen Verständnis der Epoche den Weg gewiesen«, für Marcel Reich-Ranicki sind sie ein »fundamentales kulturgeschichtliches Dokument und ein literarisches Kunstwerk von großer Schönheit« ebenso wie ein intim-persönliches Buch.
