Knihobot

Eva Vyskočilová

    Cvičení z pedagogické praxe. III. díl. Interakční hry pro školní děti
    Psychosomatický základ veřejného vystupování
    Psychologie dítěte
    Hlas individuality.
    • 2005

      Hlas individuality.

      Psychosomatické pojetí hlasové výchovy

      4,0(2)Ohodnotit

      Hnutí druhé divadelní reformy, nesené vlnou obnoveného zájmu o psychosomatické disciplíny, o organičnost lidského výrazu, znovu upřednostnilo problematiku hlasu a ozřejmilo, že lidský hlas není jenom nástroj užívaný pro nějaké sdělení, ale že je to sdělení samo. Hlas není jen projev individuality, hlas je individualita, jež se v daném okamžiku stala hlasovým výrazem. „Výuka“ Libuše Válkové spočívá v její sluchově-analytické dovednosti vyposlechnout ze zvuku hlasu jeho funkční zapojení a strukturální zákonitosti.

      Hlas individuality.
    • 2000
    • 1997

      Útlá knížka o psychologii dítěte shrnuje hlavní výsledky pětačtyřicetileté práce ženevské psychologické školy. Jean Piaget v ní spolu se svou žákyní a nástupkyní na ženevské univerzitě Bärbel Inhelderovou podává syntetický obraz o vývoji dítěte od narození do adolescence. Čtenáři poskytuje ucelený pohled na vývoj lidského jedince a obohacuje novými hledisky jeho úvahy o výchovných cílech a prostředcích.

      Psychologie dítěte