Všichni, kdo pracují s dětmi, se nevyhnou jejich pozorování a následnému hodnocení. To platí zvláště pro učitele. V publikaci najdete shrnutí nejdůležitějších bodů pedagogické diagnostiky a speciální pedagogiky, včetně přehledu vybraných speciálně pedagogických problémů, s nimiž se učitelé na 1. stupni ZŠ mohou setkat. Dozvíte se, jak pracovat s postiženými dětmi, s dětmi s dyspraxií a jak se vypořádat s vybranými výchovně-vzdělávacími problémy, které v dnešní době učitelé prvního stupně řeší.
Zdenka Ženatová Pořadí knih




- 2018
- 2018
Vztahy a nástrahy ve školní třídě
- 120 stránek
- 5 hodin čtení
Začlenění a akceptace žáků s SVP v rámci školní třídy - praktická příručka pro práci s kolektivem třídy.
- 2016
Spu a adhd
- 144 stránek
- 6 hodin čtení
Publikace SPU a ADHD podává obecnou charakteristiku specifických poruch učení a chování ve školním prostředí. Nabízí možnosti, jak k žákům s výše zmíněnými poruchami pedagogicky přistupovat a jednat s nimi. Předkládá tipy, jak poruchy učení a chování diagnostikovat, jak takové žáky připravit na přijímací zkoušky na střední školu či jak jejich problémy řešit s rodiči.