Publikace nabízí náhledy tibetských společností na smrt a především na dění po smrti. První část se věnuje nebuddhistickým pohřebním rituálům. Druhá část přináší průřez některými tradicemi pohřebních rituálů a především názory na osudy zemřelých spojenými s buddhismem v Tibetu.
Císařské období Tibetu bylo jednou z nejdůležitějších epizod této země. Během poměrně krátké doby se stal dříve neznámý Tibet důležitým mezinárodním hráčem v dané oblasti. Tato role se projevila i v literatuře. Poprvé se v ní začaly odrážet náhledy nejen z hlediska lokální tradice, ale objeveného širšího světa. Země okolo Tibetu byly v dané době pod silným vlivem buddhismu. Pozdější buddhistické kroniky hovoří o dávných předbuddhistických dobách v Tibetu jako o „barbarských časech“. Konkrétní texty v této knize se však pokoušejí rekonstruovat dobovou literaturu, která o barbarských dobách nehovoří, ale naopak se pokouší sloučit náboženskou roli tibetského císaře se základními buddhistickými koncepty.
Publikace významného fotografa Jindřicha Štreita ( 1946), proslulého zejména
černobílými fotografiemi se sociální tematikou. Během návštěvy uprchlických
táborů a dětských školek provozovaných Českou katolickou charitou v Čečensku-
Ingušsku nafotil Jindřich Štreit na 180 filmů. Z nejlepších černobílých snímků
vznikla tato kniha, která získala titul Nejlepší fotografická kniha roku.
Koncepce knihy: David Sekanina, Marta Fišerová, Jindřich Štreit Text: Jaroslav
Kopřiva, Kateřina Perunová, Marta Fišerová Publikace významného fotografa
Jindřicha Štreita ( 1946), proslulého zejména černobílými fotografiemi se
sociální tematikou. Během návštěvy uprchlických táborů a dětských školek
provozovaných Českou katolickou charitou v Čečensku-Ingušsku nafotil Jindřich
Štreit na 180 filmů. Z nejlepších černobílých snímků vznikla tato kniha, která
získala titul Nejlepší fotografická kniha roku. Koncepce knihy: David
Sekanina, Marta Fišerová, Jindřich Štreit Text: Jaroslav Kopřiva, Kateřina
Perunová, Marta Fišerová Publikace významného fotografa Jindřicha Štreita (
1946), proslulého zejména černobílými fotografiemi se sociální tematikou.
Během návštěvy uprchlických táborů a dětských školek provozovaných Českou
katolickou charitou v Čečensku-Ingušsku nafotil Jindřich Štreit na 180 filmů.
Z nejlepších černobílých snímků vznikla tato kniha, která získala titul
Nejlepší fotografická kniha roku. Koncepce knihy: David Sekanina, Marta
Fišerová, Jindřich Štreit Text: Jaroslav Kopřiva, Kateřina Perunová, Marta
Fišerová Publikace významného fotografa Jindřicha Štreita ( 1946), proslulého
zejména černobílými fotografiemi se sociální tematikou. Během návštěvy
uprchlických táborů a dětských školek provozovaných Českou katolickou charitou
v Čečensku-Ingušsku nafotil Jindřich Štreit na 180 filmů. Z nejlepších
černobílých snímků vznikla tato kniha, která získala titul Nejlepší
fotografická kniha roku. Koncepce knihy: David Sekanina, Marta Fišerová,
Jindřich Štreit Text: Jaroslav Kopřiva, Kateřina Perunová, Marta Fišerová
schovat popis
Tato knížka je výběrem citátů a myšlenek, které utkví v paměti svojí moudrostí a hloubkou poznání, stejně jako část románu nebo věta z verše, které nás budou s dílem vždy spojovat a jsou milejší než ostatní text. Svérázný výběr i netradiční uspořádání vychází ze zaměřenína ten okruh čtenářů, kteří uplatňují potřebu samostatně myslet a nepočítají s tím, že by je někdo vodil za ruku. Právě k těm si myšlenka stejně jako naše kniha najde cestu sama. Rozměr knihy 7 x 10 cm.