Knihobot

Peter Štarchoň

    Peter Štarchoň
    Základy marketingu 2. rozšířené vydání
    Bankový marketing
    Značky a slovenský zákazník
    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
    Základy marketingu
    Doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D. je slovenský vysokoškolský pedagog, zakladatel a předseda redakční rady vědecko-odborného časopisu Marketing Science and Inspirations, nezávislý marketingový poradce, autor, resp. spoluautor, knižních publikací Priamy marketing alebo Priama cesta ako si získať a udržať zákazníka (Štarchoň – Faltys – Dzugasová, 2004), Vademecum reklamy. Vybrané teoretické aspekty (2004), Základy marketingu (Bartáková – Cibáková – Štarchoň, 2007), Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu (Hesková – Štarchoň, 2009); vedoucíautorského kolektivu vědecké monografie Marketingová komunikácia 2007 – teória a slovenská prax, autor více než čtyř desítek odborných článků, studií a příspěvků na konferencích.
    kniha Velký slovník marketingových komunikací