Sedmero plastových panen
...a další povídky
...a další povídky
Ve škole nás učili, že smyslem dějepisu je, abychom se poučili z chyb předchozích generací. To je samozřejmě blbost. Předchozí generace si připomínáme hlavně proto, abychom si měli z koho dělat srandu. Chrlič na tripu zdaleka není jedinou historickou knihou, která popisuje dějiny tak, jak se nestaly. Je ale určitě jedinou, která sek tomu bezostyšně přiznává.
Klasická gamebook - hra v knize. Čtenář/ka během příběhu dělá různá rozhodnutí, která zásadním způsobem ovlivňují děj. Hlavním hrdinou je elitní hacker Syndikátu, největší zločinecké organizace na planetě. Poté, co byl chycen při činu a bez soudu uvržen do pracovního tábora v Udaru, se snaží z vězení uprchnout a zjistit, kdo jej prásknul policii.
Povstání Hliněných se zdá být u konce. Zbytky hliněné armády na všech frontách ustupují před vítěznými Kameny. Ve chvíli největšího zoufalství však přijde zpráva, která zažehne poslední jiskřičku naděje. Kamenná královna se chystá navštívit své sídlo v Jezeře střepů. Sama, bez vojska, zranitelná. Hlinění se proto vydávají ke svému poslednímu pochodu. Překvapí královnu a jediným úderem tak rozhodnou válku ve svůj prospěch, nebo padnou sami do pasti a všichni zahynou? Komiks podle stejnojmenné knihy Martina Koláčka.
Markéta miluje sny. Poskytují jí možnost úniku od každodenních problémů, kterých nemá právě málo. Jenže jednoho dne zjistí, že se nemůže probudit. Navíc si nedokáže vybavit nic ze svého opravdového života. Zjistí, proč je ztracena ve snu? Podaří se jí uniknout děsivé Noční můře, která ji pronásleduje? A probudí se někdy? Rozhodnete o tom právě vy. Vydejte se s Markétou na její cestu sny a svými rozhodnutími jí pomozte k probuzení. „Ztracena ve snu“ je unikátní gamebook se silnou ženskou hrdinkou, kde vaše rozhodnutí opravdu hrají roli a kde každé přečtení přinese zcela jiný příběh.
Soubor 22 zdánlivě nenavazujících povídek. Nenávaznost je však opravdu pouze zdánlivá, protože jsou povídky svým postupným archetypálním vývojem. Kniha by měla být brána a čtena jako ucelený román o 22 kapitolách, jehož hlavní hrdina je jediná bytost promítnutá v mnoha různých podobách a možnostech existence do místa a času.
Netradiční sci-fi román mladého českého autora. Kniha Udržovatel pojednává o nadpřirozené bytosti, jejímž úkolem je napravovat trhliny v řádu vesmíru. Udržovatel se vydává skrz Myšlenkovou bariéru Země do vesmíru, vstupuje do lidských snů, navštěvuje podsvětí lidské imaginace, vyráží do boje proti démonům a poruchám časoprostoru. Jen aby zjistil, že tou největší poruchou v řádu vesmíru je on sám. Nakladatelská anotace.
Sci-fi komedie Grunt RX-10 pojednává o stroji, který nezvládne své deprese z nesmyslnosti svého života bezduchého kusu plechu a stane se dobrovolně renegátem ve světě strojů. Při svém útěku uloví stroj stejného typu ženského pohlaví, a těší se na vzájemné propojování nádrží a tření uzávěru, když se vše jaksi zvrhne.