Autoři začínají varováním, když na příkladu hudebního vydavatelství Bonton představují internet jako možnou hrozbu pro existenci řady firem. Současně ale naznačují, jak se z hrozby může stát příležitost. Mezi oběma póly oscilují i další kapitoly. Autoři v nich popisují rovněž aktuální trendy, které se projevují v současném internetovém kvasu. Vidí je na pozadí globálního vývoje a současně je konfrontují s domácí realitou. V nejednom případě přicházejí s novými či málo známými poznatky nebo souvislostmi. Dokonce i ti, kteří patří k čelným protagonistům českého internetu a jejichz činy představují inspiraci i stavební materiál této knihy, najdou v publikaci nové postřehy týkající se třeba i jejich kolegů či konkurentů. Zaujetí autorů pro internet je zjevné, nebrání jim však v tom, aby nepřipomněli, že základní pravidla obchodu zůstávají stejná. V případě neúspěšného obchodování půjde stále jen o špatný obchod, i když se bude provozovat on-line.
Jaroslav Winter Pořadí knih






- 2000
- 1997
Informace jsou peníze
- 107 stránek
- 4 hodiny čtení
- 1997
Podnikáme s internetem: Jak zazářit v pavučině
- 108 stránek
- 4 hodiny čtení
- 1997
Kde je můj zisk?
- 124 stránek
- 5 hodin čtení
- 1996
Podnikáme s internetem 1: Proč a jak rychle začít
- 112 stránek
- 4 hodiny čtení