Knihobot

Carina Bergfeldt

    19. únor 1980
    Carina Bergfeldt
    Das Seegrab
    Die vater mörderin
    A GOOD DAY TO DIE
    A Good Day To Die
    Otcovražda
    • Neměla jsem sílu na další vzpomínky na otce. Příliš mnohokrát jsem mu už prominula neprominutelné. Tohle jsem musela dokončit. Kvůli mně samé. Kvůli matce. Kvůli mým sourozencům. Než někoho z nich zabije. Děj skandinávského detektivního románu se odehrává ve švédském městečku Skövde u velkých jezer, kde se většina obyvatel mezi sebou zná. Sledujeme prolínání dvou dějových linií, které vnášejí do obvyklého pátrání po pachateli vraždy mysteriózní prvek. První linií jsou deníkové zápisky ženy, která plánuje zabít svého otce. Na tento okamžik čekala už od dětství. Vyrůstala totiž v rodině, kterou její otec fyzicky a psychicky tyranizoval. Druhou linii tvoří vyšetřování vraždy matky dvou dětí, jejíž tělo je nalezeno v jezeře. Brzy se ukáže, že nešlo o náhodnou smrt. Případ vyšetřuje mladá místní inspektorka Anna, která se přitom potýká s nedůvěrou svých nadřízených i s arogantním přístupem policejního komisaře. Případu se snaží přijít na kloub i dvě reportérky z místních médií. Na konci příběhu se obě dějové linie propletou a vyústí v překvapivé finále, jímž není jen rozluštění záhady, ale i další smrt…

      Otcovražda
    • A Good Day To Die

      • 302 stránek
      • 11 hodin čtení

      The narrative centers on a character who has the haunting role of being the last person to interact with individuals before their demise. This unique perspective explores themes of mortality, connection, and the emotional weight of such experiences. As the protagonist navigates their life, they grapple with the implications of their presence in these critical moments, leading to profound reflections on life, death, and the human experience.

      A Good Day To Die
    • A GOOD DAY TO DIE

      What 276 executions taught a death row chaplain about life .

      • 302 stránek
      • 11 hodin čtení

      The narrative centers around a character who has a haunting connection with death, being the last person to interact with individuals before they pass away. This unique premise explores themes of mortality, the fragility of life, and the emotional toll of witnessing such moments. The protagonist's experiences delve into the psychological impact of these encounters, revealing profound insights into human nature and the relationships formed in the face of impending loss.

      A GOOD DAY TO DIE
    • Als Viktor Hyldgaard nach einem Kneipenbesuch im schwedischen Skövde nicht mehr nach Hause kommt, befürchtet seine Frau das Schlimmste. Die junge Kriminalbeamtin Anna Eiler, die mit dem Fall betraut wird, glaubt zunächst nicht an ein Verbrechen – bis in einem kleinen See ein grausiger Fund gemacht wird: Ein menschlicher Körper treibt im Wasser, und im Hals des Toten steckt das Foto einer Frau. Doch der Tümpel, der in der Gegend als „Valdemars Grab“ bekannt ist, birgt ein noch viel schrecklicheres Geheimnis ...

      Das Seegrab