Raymond Pirouz
Raymond Pirouz působí na fakultě marketingu kanadské Western University. Jeho profesionální dráha byla nastartována ve výzkumném středisku NASA, kde se podílel na vývoji technologií pro vesmírné mise. Tam se také v roce 1993 poprvé seznámil důkladně se světem internetu a vývojem aplikace Mosaic - prototypem grafického internetového prohlížeče. Zanedlouho odchází Raymond Pirouz studovat na Art Center College of Design, po jejím ukončení se začíná zabývat interaktivní reklamou a dvakrát získává ocenění Pioneer Direct Marketing Award. Poté publikuje svoji první knihu a stává se konzultantem tak významných společností jako Adobe, American Century Mutual Funds, Caltech, Cathay Pacific, Honda, NASA/JPL, Panasonic, Toyota, USC, Virgin Records a dalších. Raymond Pirouz stojí také u zrodu výukových internetových systému pro tzv. e-Learning. V současnosti kromě vzdělávací činnosti pokračuje i v práci firemního konzultanta v oblastech designu, technologií, obchodu a kultury.