Sníh v Idlewoodu není jen krásný. Tlumené ticho dusí každý zvuk, stopy ve sněhu se objevují a mizí, a Theo má stále silnější pocit, že ji někdo sleduje. Měla strávit svátky v horském sídle svého snoubence. Jenže místo rodinného tepla nachází chladnou nedůvěru, varovné zprávy a krvavé stopy na bílé pláni. Každý krok v závěji se mění v ozvěnu strachu a stopy kolem její chaty dokazují, že v noci není nikdy sama. Pod zasněženou fasádou luxusu číhá příšera. A až krev znovu zbarví sníh, bude už pozdě na útěk. Mrazivý thriller, v němž sníh dusí, chlad proniká až do kostí a každá stopa může znamenat smrt.
Monika Pitnerová Pořadí knih






- 2025
- 2025
- 2025
Srdce slunečního válečníka
- 464 stránek
- 17 hodin čtení
Po nebezpečné výpravě za osvobozením matky se Sing-jin opět daří v klidu domova. Její křehký mír je však ohrožen objevem podivné magie na měsíci a znepokojivými změnami v Nebeském království, kde císař upevňuje svou moc. Sing-jin je sice odhodlaná vyhnout se vzrůstajícímu nebezpečí, ale objev šokující pravdy ji podnítí k riskantní konfrontaci. Sing-jin je nucena znovu uprchnout ze svého domova a spolu se svými společníky se vydává do neprobádaných zemí Nesmrtelné říše, kde se setkává s legendárními tvory a prozíravými panovníky, milovanými přáteli i zarytými protivníky. Spojenectví se mění rychleji než příliv a odliv a Sing-jin musí překonat zášť a nepřátelství z minulosti, aby si našla novou cestu vpřed. Když se říší přežene nevýslovná hrůza, musí Sing-jin odhalit pravdu svého srdce a prodrat se troskami - povstat proti zlu dřív, než zničí vše, co je jí drahé, a světy, které si zamilovala... i když si to vyžádá tu nejvyšší cenu ze všech. Ohromující pokračování knihy Dcera Měsíční bohyně se noří hlouběji do milované čínské mytologie a v tomto silném příběhu o lásce, oběti a naději uzavírá epický příběh Sing-jin - dcery Čchang-e a smrtelného lučištníka Chou-i, která bojuje s novou vážnou hrozbou pro říši.
- 2023
Co zůstane v lesích
- 326 stránek
- 12 hodin čtení
Naomi Shawová věřila na magii. Před dvaadvaceti lety trávila se svými dvěma nejlepšími kamarádkami Cassidy a Olivií léto toulkami po lesích a představovala si svět obřadů a zázraků. Říkaly tomu Hra na bohyně. Léto náhle skončilo, když byla Naomi napadena. Jako zázrakem přežila sedmnáct bodných ran a dočkala se identifikace muže, který jí ublížil. Dívky svým svědectvím usvědčily sériového vraha, hledaného za vraždu šesti žen. Staly se z nich hrdinky. A byly to lhářky.
- 2023
Dcera Měsíční bohyně
- 480 stránek
- 17 hodin čtení
Xingyin vyrůstá na Měsíci, je zvyklá na samotu a netuší, že se skrývá před obávaným Nebeským císařem, který její matku vyhnal za krádež elixíru nesmrtelnosti. Když však Xingyinina magie vzplane a její existence je odhalena, je nucena uprchnout z domova a zanechat matku za sebou.Sama, bezmocná a vystrašená se vydává do Nebeského království, země plné zázraků a tajemství. V přestrojení se chopí příležitosti učit se po boku císařova syna, osvojí si lukostřelbu a magii, zatímco mezi ní a princem vzplane vášeň.Aby zachránila svou matku, vydává se Xingyin na nebezpečnou výpravu, při níž se střetává s legendárními tvory a krutými nepřáteli na zemi i na nebi. Když se však objeví zrada a zakázaná magie ohrožuje království, musí se kvůli svému snu postavit nelítostnému Nebeskému císaři a uzavřít nebezpečnou dohodu, v níž se rozhoduje mezi ztrátou všeho, co miluje, a uvržením království do chaosu.
- 2015
Slovo a obraz: Karel Čapek a žánr cestopisu
- 182 stránek
- 7 hodin čtení
Monografie Slovo a obraz: Karel Čapek a žánr cestopisu se zabývá Čapkovými cestopisy z hlediska žánrového experimentu. Autorka tím má na mysli především Čapkovo přehodnocení tradiční narativní struktury cestopisu jako komunikace mezi vypravěčem-cestovatelem a čtenářem, dále pak akcentaci vizuálního znaku v žánru cestopisu. Analýza směřuje rovněž k významu tématu cesty v Čapkově fikci a k intertextuálním vztahům mezi Čapkovými cestopisy a fikcí. Monografie poukazuje na to, jak se stalo téma cestování v literatuře a umění experimentem zaměřeným na zkoumání žánrových a uměleckých hranic cestopisné literatury. Čapek nebyl avantgardním spisovatelem, ale do svých cestopisů podle Mirny Šolić začlenil prvky meziválečné avantgardní poetiky: Hrál si s flexibilitou cestopisného žánru a svými narativními postupy překračoval tradiční konvence literárních žánrů a umění.
