Bernd Perplies se zaměřuje na psaní děl v žánrech science fiction a fantasy, často s prvky steampunku a temné budoucnosti. Jeho příběhy se vyznačují dynamickým dějem a propracovanými světy, které dokáží čtenáře zcela pohltit. Témata jako dobrodružství, přežití a hledání identity procházejí jeho rozsáhlou tvorbou. Jako profesionální spisovatel a překladatel přináší do své práce hluboký vhled do literárních a filmových umění.
Londýn 1897.
Hrozba zániku lidské civilizace jak ji známe je stále větší. Jonathan musí společně se svými přáteli pradávný zdroj magie zkrotit a navždy uzavřít. Aby se dostali k místu, kde je zdroj ukryt, musí nastoupit na palubu lodě navěky zahalené mlhou. Podaří se jim uniknout před nebezpečím, které se na lodi skrývá? Dostanou se včas ke zdroji magie? Čas ubíhá a síla magie roste…
Svět se mění. V troskách bájné Atlantidy, hluboko pod hladinou moře, rozlomila skupina kouzelníků prastarou pečeť, aby vyhlásila počátek nového věku magie. Dochází ke znepokojivým změnám, které mohou mít za následek ničivý chaos. Podaří se mladému reportérovi Jonathanovi odhalit tajemství starého Londýna, za jehož zdmi se ukrývají bájné bytosti, duchové a lidé s nadpřirozenými schopnostmi? Jak s tím souvisí smrt jednoho z největších kouzelníků? A je ještě vůbec šance na zvrácení osudu a záchranu světa tak, jak ho známe?
Tři děti, jeden drak a spousta dobrodružství! Sklep v neviditelném domě v Dračí ulici číslo 13 je odjakživa nedobytně uzamčený. Sando, Hanissa a Tomrin si už mnohokrát říkali, co tam asi může být. Nikdy se jim ale tajemný vchod nepodařilo odemknout. Jednoho dne však západka náhle povolí a poklop nad schody se otevře. Kamarádi neváhají a okamžitě se vydávají na průzkum. V ponurém sklepení objeví ďábelské zrcadlo. Pouhý pohled do něj vyvolá duchy z minulosti, kteří vůbec nejsou přátelští.
Tři děti, jeden drak a spousta dobrodružství! V Bondingoru, hlavním městě království Mintaria, bydlí pospolu elfové, lidé, trpaslíci a příslušníci dalších rozličných národů. Už tak neklidné město začnou děsit útoky záhadné noční příšery, která přepadává obchody a skladiště s jídlem a sežere všechno, na co přijde. Nechává za sebou jen rozbořené domy a nepořádek. Nebojácná trojka, kamarádi Tomrin, Hanissa a Sando vymyslí ve svém úkrytu v Dračí ulici dokonalý plán. Pod rouškou tmy a vybaveni kouzelnými pomůckami se vydávají po stopách netvora, odhodláni nočního žrouta vypátrat a polapit.
Chystá se velká slavnost. Hmyzí národ Xixů žijící v Bondigoru bude mít novou královnu. Okamžik korunovace se blíží, a mladá královna najednou zmizí neznámo kam. Mezi hosty slavnostního ceremoniálu okamžitě vypukne panika. Každý totiž ví, že bez královny se z mírumilovných Xixů stanou zuřivé bestie. Je to jasné i kamarádům Tomrinovi, Hanisse, Sandovi a draku Fleckovi, a proto se ji okamžitě vydávají hledat. Najdou hmyzí panovnici dřív, než bude pozdě?
Tři děti, jeden drak a spousta dobrodružství!
V bondingorských Zakázaných kopcích zmizí během zkoušky odvahy mladý trpaslík Bortha. Povídá se, že se v této opuštěné čtvrti údajně potulují duchové. Bojí se jich dokonce i dospělí!
Nerozluční kamarádi Sando, Tomrin, Hanissa a jejich dračí kamarád Fleck však mají odvahy dost, a tak se vydají po Borthovi pátrat na vlastní pěst. V temných podzemních štolách pod městem přijdou na stopu děsivému tajemství a také na to, proč se mladý trpaslík nevrátil.
Rovnováha magie byla narušena. Svět nyní stojí nepatrný krok před záhubou... Mladý novinář Jonathan byl proti své vůli vtažen do konflliktu dvou frakcí mocných kouzelníků a musí bojovat za svou záchranu. Události jsou natolik znepokojující, že svou pozornost k Londýnu obrací i svatá inkvizice v Římě. Prazdroj magie v troskách Atlandidy musí být uzavřen. Podaří se závod s časem vyhrát a odvrátit tak jistý konec lidstva? Druhý díl napínavé trilogie.
Finn, který je stále smutný kvůli rozvodu svých rodičů, na své potíže úplně zapomene, když se na jeho prastaré datové brýle, které dostal od svého otce na svátek světů, přehraje Umělá Inteligence Omikron 1. Skutečné dobrodružství začíná, když se mu vzápětí snaží brýle ukrást obrovitánský zelený hmyzí zloděj na vznášející se motorce a někdo se pokusí nabourat do palubního počítače vznášejícího se taxi jeho táty. Finn, Anna a jejich nový kočičácký kamarád Tresk se snaží přijít na to, proč byl Omikron vytvořen a kdo se ho snaží pro sebe získat. Ať to stojí cokoli!
Tři přátelé musí proto ukázat nejenom svůj důvtip, ale i velkou odvahu a dokonce i Treskovy ostré drápy. V jejich pátrání jim nejednou pomůže sama Umělá Inteligence Omikron 1 a také limurská opička Heisenberg z aquaterrské zoo, o kterou se Anna stará. Během jejich pátrání se tři kamarádi seznámí s podsvětím Aquaterry a několikrát jim hrozí skutečné nebezpečí!
The Federation races to discover the culprits of several terrorist attacks,
sending their flagship, the USS Prometheus, to stop war breaking out in the
galaxy. A dangerous evil is flourishing in the Alpha Quadrant. In the Lembatta
Cluster, a curious region of space, fanatics who call themselves the Purifying
Flame are trying to start a galactic war, and the warlike Klingons are baying
for blood. The Federation have sent the U.S.S. Prometheus to settle the
crisis, and the crew must contend with both the hostile Renao: the secretive
inhabitants of the Cluster, and the Klingon captain of the I.K.S Bortas, who
is desperate for war.