Knihobot

Petr Budiš

    1. leden 1970
    Datové schránky
    Marketing a nová ekonomika
    Elektronický podpis a jeho aplikace v praxi
    Elektronické komunikace
    eGovernment bezpečně
    • 2010

      Dne 1. 7. 2009 nabyl účinnosti zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů. Tento zákon, spolu se souvisejícími změnami dalších zákonů, přinesl zásadní změny v komunikaci mezi orgány veřejné moci, komunikaci orgánů veřejné moci vůči fyzickým osobám a právnickým osobám a v provádění elektronických úkonů fyzických osob a právnických osob vůči orgánům veřejné moci, popřípadě mezi nimi navzájem. Publikace Datové schránky je určena všem uživatelům systému datových schránek, tj. fyzickým osobám, podnikajícím fyzickým osobám, právnickým osobám i orgánům veřejné moci.Kniha Datové schránky poskytuje základní orientaci v problematice komunikace prostřednictvím datových schránek, a to z hlediska právního i technického řešení.

      Datové schránky
    • 2009

      Marketing a nová ekonomika

      • 198 stránek
      • 7 hodin čtení

      Marketing v posledních letech prošel dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu k institucionalizovanému a IT marketingu. I přes technologické změny zůstávají základní komponenty marketingu nezměněny. Autoři se zaměřují na marketing v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s modifikacemi aplikovatelný i na novou ekonomiku, charakterizovanou dynamikou a pyramidálním uspořádáním. Čtenáři jsou uvedeni do příkladů inovativní firmy Apple a souboje gigantů Google a Microsoft. Dále se probírají aktuální otázky, jako ochrana osobních údajů, internetový marketing a vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se také věnují fenoménu nekontrolovatelné megaintegrace. Publikace je rozdělena do sedmi kapitol, které pokrývají systémové aspekty nové ekonomiky, internet a megaintegraci, nové příležitosti pro marketing, využití internetu, elektronickou komunikaci a e-Government, ochranu osobních údajů jako nový segment trhu a manažery nové ekonomiky. Každá kapitola obsahuje klíčová slova, otázky a literaturu, a jsou zahrnuty i přílohy, které doplňují text o média, marketingové asociace a fúze v nové ekonomice.

      Marketing a nová ekonomika
    • 2008

      Ať už jste občanem, který se o elektronický styk s úřady zajímá, student oborů veřejné správy či přímo ve státní správě přímo pracujete a přicházíte do styku s úřady prostřednictvím nejmodernějších technologií, internetu a elektronické korespondence, jistě oceníte na českém trhu zcela výjimečného průvodce, který vás provede nejen podrobným vysvětlením, co například e-podpis, ePas či informační systémy veřejné správy představují, ale také jak se nebát jejich vlastností a možností naplno využívat. Vedle takto zásadní problematiky se také seznámíte s možnostmi e-fakturace či implementací biometriky, ochrany osobních údajů, projdete se nově vznikajícím Národním digitálním archivem, systémy identifikátorů občana a informačními systémy, centrálními registry, jejich implementací včetně mnoha dalších novinek ze státní správy. V každé kapitole pak naleznete nejen ukázky informačních systémů veřejné správy a praktické návody s komentáři, ale tak informace o výběrových řízeních.

      eGovernment bezpečně
    • 2008