Knihobot

Hynek Filip

    Legendy. 3, Zkouška bratrství
    Hrabě nula
    Kroniky 3. Draci jarního úsvitu
    To nejlepší ze SF roku 1961
    Legendy. Válka zatracených. Svazek 2.
    Kroniky. 4.sv., Draci letního žáru : část první
    • 2000

      Série: DragonLance – Kroniky, díl v sérii: 4 – 1.část. Válka Kopí byla už dávno dobojována. Léta míjejí. Kyvadlo světa se kývá tam a zase zpátky. Je léto, horké a suché léto, tak horké a suché jako ještě nikdy předtím. Vratká rovnováha krynnského světa se nachyluje. Kyvadlo se ocitá ve světle. Sužovaný hlubokým zármutkem ze ztráty obou bratrů, mladý mág Palin Majere chce vstoupit do Propasti a najít svého strýce, hrůzu nahánějícího arcimága Raistlina. Kyvadlo mizí na druhé straně, ve tmě. Královna Temnot našla nové vyznavače. Takhisidini rytíři, oddaní své královně na život a na smrt, následují její Vidění a míří k vítězství. Temný paladin Ocel Ostromeč vede útok na Věž Nejvyššího kněze, na pevnost, za kterou jeho otec položil svůj život. Kyvadlo se zastavuje. Na malém ostrově uprostřed oceánu tajuplní Irdové uvězní prastarý magický nástroj a pokoušejí se ho využít ke svým vlastním cílům. Do Palantasu přijíždí Uša, dítě Irdů, a tvrdí, že je Raistlinovou dcerou. Toto léto bude hrozné. A snad to bude to poslední léto, které Ansalon kdy spatří. Smrtící plameny stravují suchou trávu. Chaos, Otec bohů, se vrátil.

      Kroniky. 4.sv., Draci letního žáru : část první
    • 1997

      Hadobij, kdysi meč z nejproslulejších, upadl do zapomnění a jeho jasnou čepel poskvrnila hanba. Fáin Flinn, v pověstech známý jako Mocný Flinn, jediný muž, kterému bylo dáno Hadobije pozvednout, ztratil čest a hrdost. Zemím Penhaligonu však nyní hrozí nebezpečí, kterému se jen on může postavit. Všechno se zdá být ztraceno, dokud jedna mladá dívka neodhalí dobro, které se stále skrývá v rytířově rozhněvaném srdci. Společně s ní, noblesním trpaslíkem a plachým chlapcem z lesů se Flinn vydává na cestu, na jejímž konci leží jeho čest a jeho magický meč. Ani Hadobij však nemusí být tak mocný, aby se mohl prosekat tlustou zdí intrik a nástrah, přichystaných Verdilithem, zlým drakem, toužícím zničit kdysi tak mocného hrdinu.

      Brána smrti. 1. svazek, Dračí křídlo
    • 1997

      V Arianu, Říši Oblohy, lidé, elfové i trpaslíci bojují o kontrolu nad drahocennou vodou – překonávajíce vzdálenosti ve svém světě pomocí elfské magie nebo na zádech obrovských draků. Ale brzy je struktura tohoto křehkého světa narušena působením velikého magického tlaku. Nájemný vrah je najat, aby zabil královského prince – a to králem samotným. Trpaslík zamýšlí změnit víru svého lidu a vést ho do rebelie. A temný čaroděj usiluje o uskutečnění svého plánu na ovládnutí celého Arianu – plánu, jehož dosah přesahuje Říši Oblohy a míří až do samotné Brány smrti. Před dávnými věky mágové, nemající ve své moci sobě rovné, rozdělili svět do čtyř říší – říše Oblohy, Kamene, Ohně a Vody – a pak zmizeli. Po čase se mágové naučili pracovat s kouzelnými formulemi, které však platily pouze v říši, kde žili, a ostatní magie upadla v zapomenutí. V současné době je pouze několik těch, kdo přežili Labyrint a prošli Branou smrti, kteří vědí o existenci všech čtyř říší – i když ještě nerozluštili tajemství jejich rozděleného světa…

      Dungeons & Dragons. Penhaligon 1. Ztracený meč
    • 1997

      Zlomyslný mág uvolnil sílu pradávného magického artefaktu, takového, který vysává svět magie. A co hůř, armády zla, které touto bránou procházejí, se chystají zničit hrad Tří sluncí. V závěrečném zoufalém boji o odvrácení nezadržitelného zatracení se penhaligonští rytíři vydávají široko daleko, aby bránili všechny obyvatele Mystary před tímto magickým nebezpečím. V té době se Johauna Menhir chystá na obtížný úkol – zastavit krutého mága. Hledá způsob, jak vstoupit do magického artefaktu a společně se svým nesmrtelným mečem Mírem zabít kouzelníka Aurocha. Penhaligonská trilogie je první řada románů, které zkoumají Známý svět, nejznámější v hrách Dungeons & Dragons.

      Penhaligon. Sv. 3, Pád magie
    • 1997

      Fáin Flinn je mrtev a jeho popel víří jarní vítr. Johauna Menhir přebírá Flinnův slavný meč Hadobij. Zoufalá a nešťastná přísahá pomstu těm třem zločincům, kteří zapřičinili smrt jejího milovaného pána. Na prvém místě je však jako panoš povinována věrností rodu Penhaligonů. Společně se svými přáteli se vrací na hrad Tří sluncí. Trpaslík Braddok s sebou nese záhadnou skříňku, kterou ukořistil při útoku na drakovu sluj. Na hradě dostává Johauna první hodiny rytířského umění a učí se, jak správně zacházet s velkým mečem Hadobijem. Magie hradu Tří sluncí bez jediného varování selhává a oči všech se obracejí ke zločinnému mágovi Terylu Aurochovi. Johauna Menhir se vydává na cestu s cílem najít Aurocha a odhalit tajemství konce magie v Penhaligonu. Místo toho však poznává tragický osud jednoho prastarého národa.

      Dračí hrob. Penhaligon. 2. díl
    • 1997

      Hrabě nula

      • 352 stránek
      • 13 hodin čtení
      4,0(39628)Ohodnotit

      Moře, pláž, hotel kdesi v Mexiku: Turner se snaží zapomenout, že se kdy živil jako žoldák v soubojích mezi korporacemi a že po poslední akci trvalo čtvrt roku, než se jeho roztrhané tělo dalo zase dohromady. Někdejší zaměstnavatelé s ním ale mají jiné plány – specialista na biočipy ze společnosti Maas-Neotek se chystá přeběhnout ke konkurenci z Hosaky a Turner mu má zajistit hladkou cestu. Běh událostí se ovšem chystají ovlivnit i další hráči, z nichž někteří nejsou a nikdy nebyli lidmi. Mladý Bobby Newmark touží proniknout mezi kyberkovboje a zlodějíčky dat. Přání se mu nečekaným způsobem vyplní hned při první akci, ale Bobby bude mít ještě co dělat, aby vyvázl se zdravou kůží. V kyberprostoru zuří válka a božstva vúdú, která se v matrixu začala zjevovat, by ráda přijala tělesnou podobu... Stylově vybroušené, slangem prosáklé a děsivě pravděpodobné podobenství o naší budoucnosti volně navazuje na autorův legendární románový debut Neuromancer.

      Hrabě nula
    • 1996

      Legendy. Válka zatracených. Svazek 2.

      • 436 stránek
      • 16 hodin čtení
      4,2(581)Ohodnotit

      2. díl série: DragonLance – Legendy (celkově 5. kniha). Na Krynn dopadla ohnivá hora. Bohové zničili Chrám v Ištaru. O sto let později je země Ansalon bezútěšnou pustinou a jeho obyvatelé bojují o přežití v zemi týrané nemocemi, hladomorem a válkou. Když Raistlin – nyní mocný čaroděj – prchal z Ištaru, odsouzeného k záhubě, poslal pomocí své magie svého bratra Karamona a kněžku Crysanii právě do této doby. Chce tu ve Věži Vysoké magie vstoupit do Portálu a vyzvat na souboj Královnu Temnot. Jeho plány se však jeden po druhém začínají hroutit. Příliš pozdě poznává, že se pohybuje v časové smyčce – že putuje cestou, která ho vede do záhuby. Do záhuby, která se zdá být nevyhnutelnou.

      Legendy. Válka zatracených. Svazek 2.
    • 1996

      3. díl série: DragonLance – Legendy (celkově 6. kniha) Raistlin přivolává kouzlo, za které tak draze zaplatil. Portál se mu otevírá… V tu chvíli však jeho bratr Karamon uvedl do chodu magický časostroj. Obě magická pole se prolnou a posunou. Karamon a šotek Tasslehoff se dostávají na podivné místo v podivném čase, kde učiní ten nejhroznější objev. A Raistlin vstoupí do Propasti, připravený na souboj se svým příšerným nepřítelem – Takhisis, Královnou Temnot.

      Legendy. 3, Zkouška bratrství
    • 1995

      Kroniky 3. Draci jarního úsvitu

      • 440 stránek
      • 16 hodin čtení
      4,1(400)Ohodnotit

      3. kniha série DragonLance – Kroniky. Draci. Bájná stvoření z legend. Pohádky, které se vyprávějí dětem.Ale ted se draci vrátili na Krynn. Hrůzy války a ničení zachvátily zemi.S příchodem jara však přichází i naděje. Hrdinové, konečně vyzbrojeni dračími kopími, vedou lid do poslední zoufalé bitvy proti drakům. Rytíř a barbarský bojovník, válečník a půlelf, trpaslík a šotek, a také čaroděj s temnotou v duši; ti všichni musejí překonat vlastní pochyby a vzájemné sváry, jinak nemají naději, že porazí… Takhisis, Královnu Temnot.... celý text

      Kroniky 3. Draci jarního úsvitu