Knihobot

Jason Fried

    Jason Fried je spoluzakladatelem a prezidentem společnosti 37signals. Věří v hodnotu a krásu základních principů. Společně napsal všechny knihy 37signals a přednáší po celém světě o podnikání, designu, managementu a softwaru.

    Jason Fried
    Schluss mit dem Wahnsinn im Büro
    Defensive design for the web
    Remote
    Práce na dálku. Zn.: Kancelář zbytečná
    Restart. Průvodce podnikatelským minimalismem
    V práci nemusí být blázinec
    • V práci nemusí být blázinec

      • 232 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,0(9384)Ohodnotit

      Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat do růžova. Revolucionáři firemní kultury a autoři bestselleru Restart, mimo jiné tvůrci platformy Basecamp (bez níž by tato novinka nevyšla, neboť Melvil „běží“ celý na Basecampu), přicházejí s dalším převratným konceptem: KLIDNÁ FIRMA. Je to místo, kde vedení aktivně pečuje o to nejhodnotnější, co má k dispozici – o své zaměstnance. Jejich čas a energie je totiž vůbec nejcennějším zdrojem – a jen krátkozraký management nechá zápal svých zaměstnanců vyhasnout. Autoři zvěstují, že je čas přestat oslavovat „šílení“ a začít oslavovat „klid“. Fried a Heinemeier Hanson své argumenty umí podložit: už při zakládání Basecampu se stal klid pilířem firemní kultury. Knihu V práci nemusí být blázinec tvoří praktický a inspirativní destilát poznatků a zkušeností, jež může uvést do života kterýkoli manažer či šéf – a je jedno, v jakém oboru či v jak velké společnosti. Je to návod pro management zítřka. Pamatujte: ani ve vaší práci nemusí být blázinec a na emaily netřeba odpovídat v neděli odpoledne.

      V práci nemusí být blázinec
    • 4,0(160554)Ohodnotit

      průvodce podnikatelským minimalismem Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.

      Restart. Průvodce podnikatelským minimalismem
    • Zn: Kancelář zbytečná. V knize Práce na dálku přináší Jason Fried a David Heinemeier Hansson, zakladatelé 37signals a autoři nekonvenčního bestselleru Restart, nový pohled na aktuální téma. Práce na dálku s sebou podle Jasona a Davida nese řadu výzev - a v blízké budoucnosti práci v kanceláři převálcuje. V posledních letech je model práce "pod jednou střechou" na ústupu pod vlivem nových technologií, které umožňují vytvořit virtuální pracovní prostředky prakticky kdekoli.

      Práce na dálku. Zn.: Kancelář zbytečná
    • For too long our lives have been dominated by the 'under one roof' Industrial Revolution model of work. That era is now over. There is no longer a reason for the daily roll call, of the need to be seen with your butt on your seat in the office. The technology to work remotely and to avoid the daily grind of commuting and meetings has finally come of age, and bestselling authors Jason Fried and David Heinemeier Hansson are the masters of making it work at tech company 37signals. Remote working is the future - and it is rushing towards us. Remote: Office Not Required combines eye-opening ideas with entertaining narrative. It will convince you that working remotely increases productivity and innovation, and it will also teach you how to get it right - whether you are a manager, working solo or one of a team. Chapters include: 'Talent isn't bound by the hubs', 'It's the technology, stupid', 'When to type, when to talk', 'Stop managing the chairs' and 'The virtual water cooler'. Brilliantly simple and refreshingly illuminating this is a call to action to end the tyranny of being shackled to the office.

      Remote
    • Defensive design for the web

      • 264 stránek
      • 10 hodin čtení
      3,9(355)Ohodnotit

      Let's admit Things will go wrong online. No matter how carefully you design a site, no matter how much testing you do, customers still encounter problems. So how do you handle these inevitable breakdowns? With defensive design. In this book, the experts at 37signals (whose clients include Microsoft, Qwest, Monster.com, and Clear Channel) will show you how. Defensive design is like defensive driving brought to the Web. The same way drivers must always be on the lookout for slick roads, reckless drivers, and other dangerous scenarios, site builders must constantly search for trouble spots that cause visitors confusion and frustration. Good site defense can make or break the customer experience. In these pages, you'll see hundreds of real-world examples from companies like Amazon, Google, and Yahoo that show the right (and wrong) ways to get defensive. You'll learn 40 guidelines to prevent errors and rescue customers if a breakdown occurs. You'll also explore how to evaluate your own site's defensive design and improve it over the long term. This book is a must read for designers, programmers, copywriters, and any other site decision-makers who want to increase usability and customer satisfaction.

      Defensive design for the web