Knihobot

Jozef Ftorek

    1. leden 1973
    Jozef Ftorek
    Public relations and politics. Who do we allow to control our lives and how do they do it?
    Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Manipulace a propaganda: Na pozadí současné informační války
    Public relations a politika
    Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University v USA, kde také získal titul Master of Arts in Media Ecology (1998). V letech 1998–1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV Nova, později jako externí redaktor a reportér České televize (2000–2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčího i jako account manager v agentuře public relations. Podílel se na přípravě mediální kampaně na podporu profesionalizace Armády ČR. Prošel vzdělávacím kurzem společnosti SMARTER Training & consulting, kde následně pracoval jako školitel a konzultant. Je garantem a autorem projektu MEDIA LEKTOR.CZ. Pedagogicky působí na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha.
    www.grada.cz