Knihobot

Helen Kensett

    Sales Mind
    Jak myslí úspěšní obchodníci
    • Triky, které prodávají Rad, jak uspět v prodeji, není určitě nedostatek. Knihkupectví i internetové stránky jsou plná různých příruček i doporučení, která radí, jak se proměnit v ty nejúspěšnější prodejce. Ať prodáváme software, reklamu nebo poskytujeme konzultační služby, všude narazíme na spoustu „vyzkoušených“ a „ověřených“ technik, které nám našeptávají, co říkat, kde to říkat a jak to říkat. Prodejní profese se v posledních letech mění k nepoznání. I zkušení obchodníci dnes prodávají na přeplněných trzích jen s obtížemi. Zákazníci jim možná pro jednou ještě telefon vezmou či odpoví na emailovou nabídku, ale podruhé už nemusí uspět. Na takovémto trhu tradiční techniky už zkrátka nezabírají. Co ale děláme špatně? Nebo, což je zásadnější, bychom měli dělat dobře? Existuje nějaké tajemství, které odděluje rychle se ztenčující skupinu úspěšných prodejců od těch ostatních? Ano, existuje. A tato kniha zkušené prodejní expertky Helen Kensett toto tajemství odhaluje. Nabízí 48 nástrojů – či triků, chcete-li – spočívajících ve třech jedinečných mentálních dovednostech, z nichž je tvořen celek umění prodat. Jde o schopnost Vidět, Myslet a Zlepšovat se, jejímž cílem je využívat psychologických nástrojů a neurovědeckých poznatků k posílení empatie a ještě vyššímu zaměření na zákazníka. Abychom dokázali efektivně prodávat, musíme si tyto tři schopnosti, rozvedené do oněch zmíněných 48 nástrojů, osvojit a být v nich dokonalí.

      Jak myslí úspěšní obchodníci
    • Sales Mind

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení

      Selling is tough. Salespeople today face multiple challenges: mass competition, the race against technology, buyers blind to outdated techniques, to name but a few. It's clear that selling has evolved - and salespeople have to change too. Smart sellers need to take a psychological step up: the winners will be the ones with a finely tuned sales mind. A sales mind uses an innate range of mental skills which are at everyone's disposal: the ability to see, to think and to improve. Drawing on the wisdom of psychology, philosophy and cultural history, Sales Mind looks at how best to develop, master and use these critical skills. Author Helen Kensett has used her lifelong sales experience to develop forty-eight visually-led sales tools to take you through the essential stages of great selling and to help develop the skills and techniques needed to close a sale. Starting with getting into the right frame of mind, through identifying and understanding a buyer's goals to practicalities such as writing a killer email subject line or creating an engaging story, each of the visuals is a practical tool designed to make you think again and take a fresh look at any situation where you need to make a pitch.

      Sales Mind