Knihobot

Angel Medina

    Angel Medina se ve světě hypoték pohybuje již více než 20 let a pevně věří v konání dobra a v přístup ke každému klientovi jako k rodinnému příslušníkovi. Jeho úspěch spočívá v neustálé snaze vidět situaci klienta z osobní perspektivy, aby pro něj našel tu nejlepší službu odpovídající jeho krátkodobým i dlouhodobým finančním cílům. Medina je detailně orientovaný poradce, který je svým klientům vždy plně k dispozici. Jeho hlavní prioritou je poskytnout bezproblémový proces s „wow faktorem“, tedy vždy jít nad rámec běžných služeb, pomáhat klientům před, během i po celém procesu vyřízení hypotéky. Jeho cílem je budovat celoživotní vztahy a ke klientům přistupuje, jako by pomáhal vlastní rodině.

    The Wow Factor in Sales
    Spider-Man 4. Zvířecí instinkt
    • Ty nejzvířečtější z nepřátel Petra Parkera zasáhla bestiální zuřivost. Když mu teď Lizard, Black Cat a další jdou po krku, je z pavoučího hrdiny ještě větší štvaná zvěř než kdy dřív. Senzační Spider-Man se ocitá v srdci temnoty a bude muset být mazaný jako liška a silný jako býk, aby tohle řádění vůbec přežil.Obsahuje sešity série The Sensational Spider-Man (Vol. 2) #23-27 (duben 2006 - srpen 2006).

      Spider-Man 4. Zvířecí instinkt
    • The Wow Factor in Sales

      Building Lifelong Relationships

      • 158 stránek
      • 6 hodin čtení

      The narrative explores the diminishing role of the human element in customer service and sales due to the increasing reliance on technology. It highlights the importance of trust, loyalty, and genuine relationships in these interactions, urging a reevaluation of how businesses connect with their customers in an increasingly automated world.

      The Wow Factor in Sales