Knihobot

Stehlíková Monika

    Čítanka 8 : příručka učitele pro základní školy a víceletá gymnázia
    Život s vysokou inteligencí
    Čítanka 9: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia
    Čítanka 8 : pro základní školy a víceletá gymnázia
    Spolužáci
    Nadané dítě: Jak mu pomoci ke štěstí a úspěchu
    • 2018

      Každý rodič i učitel si přeje, aby děti byly šťastné a úspěšné. Ale nadané děti jsou natolik specifické, že jejich motivace, chování, myšlení i prožívání můžou být okolím nesprávně interpretovány a přinášet jim tak trápení, nepochopení a problémy – jak doma, tak ve škole. Intelekt, paměť, vnímavost, citlivost i zvídavost nadaných dětí bývají od útlého věku fenomenální, v některých oblastech může být ale vývoj naopak nerovnoměrný až opožděný. A proto vyžadují specifický přístup. Výchova a vzdělávání těchto dětí může být pro dospělé velmi náročná až stresující a dostávat je do situací bezradnosti i vyčerpání. Tato kniha umožňuje rodičům a učitelům těchto dětí podívat se pod pokličku a tím jim přinést pochopení, porozumění a bezvýhradné přijetí těchto dětí. Nabízí jim praktická doporučení pro výchovu i konkrétní cvičení, techniky a metody vzdělávání – a to s jediným cílem: aby byly nadané děti šťastné, aby mohly plně rozvíjet svůj mimořádný potenciál a nadání, pracovat na svých slabých stránkách a v životě uspět. Knihu mohou číst i nadaní dospělí, kteří chtějí více porozumět svému vnitřnímu (nadanému) dítěti. Autorka, zkušená terapeutka, velmi empaticky a poutavě přináší poprvé na český trh komplexně zpracovanou problematiku nadaných dětí, založenou na osobní zkušenosti, nejnovějších poznatcích i skutečných příbězích těchto dětí.

      Nadané dítě: Jak mu pomoci ke štěstí a úspěchu
    • 2018

      Spolužáci

      • 98 stránek
      • 4 hodiny čtení
      5,0(3)Ohodnotit

      Kniha je výsledkem studentského projektu, jehož cílem bylo nalezení informací o žácích II. státní československé reálky na Mikulášském náměstí v Plzni, kteří byli postiženi norimberskými zákony. (3. vydání) Další informace o plzeňských obětech holokaustu je možné nalézt na internetových stránkách deportal.cz.

      Spolužáci
    • 2016

      Vysoká inteligence je v povědomí lidí automaticky spojovaná s úspěchem a skvělým životem. Málokoho napadne, že by to mohlo být přesně naopak a že spousta nadaných lidí, pokud správně neporozumí své odlišnosti, může prožít nenaplněný život plný utrpení, problémů, nepochopení, odmítání a předstírání. Vysoká inteligence může také znamenat velké pochybování, nedostatek sebedůvěry, vysokou citlivost a zranitelnost, pocit osamělosti a odlišnosti. Velmi chytří lidé často mívají pocit, jako by byli z jiné planety. Tím, že mají odlišný způsob myšlení a prožívání, bývají nesprávně chápáni, což vede k ještě většímu uzavírání se těchto lidí do sebe. A přesto i pro ně existují cesty k nalezení vlastní hodnoty, ke štěstí, seberealizaci a k plně rozvinutému životu. Čím dříve je poznají, a to nejlépe už v dětském věku, tím méně času v životě promarní. Tyto cesty poprvé na českém trhu odkrývá tato knížka z pera zkušené koučky a terapeutky, která má s problematikou vlastní osobní zkušenost.

      Život s vysokou inteligencí
    • 2006

      Představuje nezbytnou součást učebnice. Je komfortně zpracovaná, obsahuje návrhy analýzy jednotlivých textů, další úkoly a náměty pro práci žáků, náměty pro dramatickou výchovu, všechny údaje z Hledání souvislostí a všechny odpovědi na otázky na liště. Od sedmého ročníku jsou součástí příručky i kopírovatelné předlohy.

      Čítanka 8 : příručka učitele pro základní školy a víceletá gymnázia
    • 2006

      Čítanka je komponovaná jako výběrová, převažují texty prozaické, zastoupeny jsou i drama a lyrická poezie. V čítance se nachází minimum metatextů, náměty pro interpretační analýzu jsou obsaženy v Příručce učitele. Součástí čítanky je i slovníček základních literárněvědných pojmů. Od sedmého ročníku je zařazen i chronologický přehled autorů, na webových stránkách nakladatelství je podrobný slovníček autorů určený jak učitelům, tak i žákům. Po tematických celcích je řazen speciální blok nazvaný Hledání souvislostí, obsahující prvky vnější integrace, odkazy do ostatních především estetickovýchovných předmětů. Společně s navozeným kulturně historickým kontextem blok umožňuje hledání a nalézání vztahů. Na Hledání souvislostí vždy navazuje blok nazvaný Můžete si přečíst přinášející náměty pro další četbu dětí. Učebnice jsou organicky doplněny texty na internetových stránkách nakladatelství.

      Čítanka 9: učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia
    • 2005

      Čítanka je komponovaná jako výběrová, převažují texty prozaické, zastoupeny jsou i drama a lyrická poezie. V čítance se nachází minimum metatextů, náměty pro interpretační analýzu jsou obsaženy v Příručce učitele. Součástí čítanky je i slovníček základních literárněvědných pojmů. Od sedmého ročníku je zařazen i chronologický přehled autorů, na webových stránkách nakladatelství je podrobný slovníček autorů určený jak učitelům, tak i žákům. Po tematických celcích je řazen speciální blok nazvaný Hledání souvislostí, obsahující prvky vnější integrace, odkazy do ostatních především estetickovýchovných předmětů. Společně s navozeným kulturně historickým kontextem blok umožňuje hledání a nalézání vztahů. Na Hledání souvislostí vždy navazuje blok nazvaný Můžete si přečíst přinášející náměty pro další četbu dětí. Učebnice jsou organicky doplněny texty na internetových stránkách nakladatelství.

      Čítanka 8 : pro základní školy a víceletá gymnázia