Knihobot

Lenka Hajerová Műllerová

    1. leden 1970
    Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
    Komunikační dovednosti
    Podniková kultura
    Biologie člověka a zdravotní prevence
    Základy pediatrie pro studenty učitelství
    Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
    • Pro organizace je stále důležitější, aby byly schopny se přizpůsobit neustále se měnícím podmínkám a dokázaly si udržet a rozvíjet zaměstnance v souladu s jejich potřebami, nároky i v souladu s nutností ochrany jejich zdraví, a současně tak, aby byly splněny organizační cíle a strategie s požadovanými výstupy a výkonností, a pokud možno byla využita příležitost k rozvoji oproti konkurenci. Efektivní a moderní management organizace na principu organizačního chování tomu napomáhá. Proto text poukazuje na hlavní systém hodnot managementu organizací, které se ukazují jako zásadní v průběhu změn a krizí. Publikace shrnuje nejdůležitější poznatky z definované oblasti a primárně slouží k vzdělávání odborníků, HR manažerů, personalistů, vedoucích, ale i studentů a široké odborné veřejnosti.

      Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
    • Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře ? budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality didaktické práce se žáky ve výuce. Kniha je pojatá jako zdroj základních poznatků nabízejících odpovědi na nejdůležitější teoretické otázky a praktické problémy tzv. reflektivní praxe.

      Reflexe a hodnocení kvality výuky I.
    • Modelování kurikula, o němž pojednává tato kniha, je systémový nástroj pro udržování nebo zvyšování kvality kurikula. Je zapotřebí rozumět modelování kurikula do takové míry, která umožní získávat z praxe věrohodné informace o realizaci kurikula, promýšlet, diskutovat a zdůvodňovat rozhodnutí o zásazích do kurikula a pomáhat učitelům ve školách úspěšně se s kurikulem vyrovnávat.

      Modelování kurikula
    • Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.

      Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou