Pro organizace je stále důležitější, aby byly schopny se přizpůsobit neustále se měnícím podmínkám a dokázaly si udržet a rozvíjet zaměstnance v souladu s jejich potřebami, nároky i v souladu s nutností ochrany jejich zdraví, a současně tak, aby byly splněny organizační cíle a strategie s požadovanými výstupy a výkonností, a pokud možno byla využita příležitost k rozvoji oproti konkurenci. Efektivní a moderní management organizace na principu organizačního chování tomu napomáhá. Proto text poukazuje na hlavní systém hodnot managementu organizací, které se ukazují jako zásadní v průběhu změn a krizí. Publikace shrnuje nejdůležitější poznatky z definované oblasti a primárně slouží k vzdělávání odborníků, HR manažerů, personalistů, vedoucích, ale i studentů a široké odborné veřejnosti.
Lenka Hajerová Műllerová Knihy






Základy pediatrie pro studenty učitelství
- 150 stránek
- 6 hodin čtení
Biologie člověka a zdravotní prevence
- 126 stránek
- 5 hodin čtení
Podniková kultura
- 133 stránek
- 5 hodin čtení
Komunikační dovednosti
- 124 stránek
- 5 hodin čtení
Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře ? budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality didaktické práce se žáky ve výuce. Kniha je pojatá jako zdroj základních poznatků nabízejících odpovědi na nejdůležitější teoretické otázky a praktické problémy tzv. reflektivní praxe.
Modelování kurikula, o němž pojednává tato kniha, je systémový nástroj pro udržování nebo zvyšování kvality kurikula. Je zapotřebí rozumět modelování kurikula do takové míry, která umožní získávat z praxe věrohodné informace o realizaci kurikula, promýšlet, diskutovat a zdůvodňovat rozhodnutí o zásazích do kurikula a pomáhat učitelům ve školách úspěšně se s kurikulem vyrovnávat.
Vysokoškolská učebnice didaktiky biologie, která má studenty učitelství vybavit profesními znalostmi a kompetencemi natolik, aby věděli „čemu a jak vyučovat“. Klade důraz na nezbytnost těsné spolupráce ve vertikálním směru, tj. mezi obecnou didaktikou a oborovými didaktikami, které pevně stojí na oborových základech.