Knihobot

Alina Wheeler

    1. leden 1948

    Alina Wheeler je expertkou na řízení vnímání a strategickou imaginaci, která přetváří způsob, jakým přemýšlíme o značce. Její práce demystifikuje branding a osvětluje osvědčené postupy a nástroje pro budování silné identity značky. Wheeler nabízí svěží pohled na marketing, který inspiruje k inovativním přístupům. Její zaměření na podstatu značky pomáhá jednotlivcům i společnostem efektivně spravovat svou vnímanou hodnotu.

    Diseño de marcas. Quinta edición
    Designing Brand Identity
    • Praise for previous editions of Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011): "An inspiring and powerful toolkit." —The Marketer "Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process." —Al Ries, coauthor, Positioning "Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies." —Marty Neumeier, author, The Brand Gap "A valued reference book for all members of the branding team." —Communication Arts

      Designing Brand Identity