Praise for previous editions of Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011): "An inspiring and powerful toolkit." —The Marketer "Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process." —Al Ries, coauthor, Positioning "Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies." —Marty Neumeier, author, The Brand Gap "A valued reference book for all members of the branding team." —Communication Arts
Alina Wheeler Knihy
1. leden 1948
Alina Wheeler je expertkou na řízení vnímání a strategickou imaginaci, která přetváří způsob, jakým přemýšlíme o značce. Její práce demystifikuje branding a osvětluje osvědčené postupy a nástroje pro budování silné identity značky. Wheeler nabízí svěží pohled na marketing, který inspiruje k inovativním přístupům. Její zaměření na podstatu značky pomáhá jednotlivcům i společnostem efektivně spravovat svou vnímanou hodnotu.


Diseño de marcas. Quinta edición
- 336 stránek
- 12 hodin čtení