Knihobot

Carlos Gil

    Carlos Gil je autor, mezinárodní řečník a oceněný digitální vypravěč, který více než deset let vede strategii sociálních médií pro globální značky. Jeho práce, která se zaměřuje na humanizaci značek ve věku sociálních médií a umělé inteligence, byla oceněna a prezentována v předních médiích. Jako spoluzakladatel firmy, která spolupracuje s klienty z Fortune 500, se Gil věnuje digitálnímu marketingu. Jeho přístup zdůrazňuje důležitost lidského spojení v digitálním světě.

    The End of Marketing
    The End of Marketing
    Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
    • 2021

      Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

      Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích