Jitka Burešová
Ing. Jitka Burešová, Ph.D. je odbornou asistentkou na katedře marketingu a obchodu na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci. V roce 2019 obhájila disertační práci s názvem Budování loajality zákazníků ke značkám oblečení na Facebooku. Od té doby se aktivně věnuje publikační činnosti na tato dvě témata a garantuje v navazujícím studiu předměty Online marketing a sociální sítě a Marketing značky. Mimo to se odborně věnuje také problematice marketingového výzkumu. V roce 2020 získala jako řešitelka projekt Grantové agentury České republiky s názvem Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace. V rámci projektu vytváří pracovní listy pro žáky základních škol, jejichž cílem je zvýšit povědomí dětí o online marketingu. Mimo tento grant je zapojena do dalších vědecko-výzkumných aktivit na katedře a rovněž spolupracuje s Ústavem pro nanomateriály, pokročilé technologie a inovace na mezinárodním projektu týkajícím se filtrace kontaminované vody
www.grada.cz