Oldřich Müller Pořadí knih







- 2022
- 2022
Občanská výchova 9
pro 9. ročník základní školy a odpovídající ročník víceletých gymnázií
- 2018
Učebnice občanské výchovy nové ediční řady pro 6.– 9. ročník ZŠ vycházejí z koncepce oblíbených učebnic Milana Valenty (dole). Stěžejní linii nových učebnic tvoří didaktizované příběhy propojené v seriál. Učebnice jsou rozšířeny o bohatý didaktický aparát a každou z nich doplňuje pracovní sešit a metodická příručka (autoři I. Havlínová a O. Müller). Část otázek a úkolů je zpracována formou dramiky. V části nazvané Co ještě dokážete jsou zařazeny další informace k tématům jednotlivých kapitol a hlavně rozšiřující úkoly, z nichž některé jsou dlouhodobé a představují formu miniprojektů či projektů. Zápisky z deníků obou hlavních hrdinů Romana a Anety mají charakter základního učiva a jsou vhodné pro zápis na tabuli (opis do sešitu). Text učebnice plně vyhovuje RVP ZV. Součástí učebního textu jsou vtipné a svižné ilustrace Lukáše Urbánka. Učebnice a pracovní sešit jsou opatřeny schvalovací doložkou MŠMT.
- 2018
čebnice občanské výchovy nové ediční řady pro 6.– 9. ročník ZŠ vycházejí z koncepce oblíbených učebnic Milana Valenty (dole). Stěžejní linii nových učebnic tvoří didaktizované příběhy propojené v seriál. Učebnice jsou rozšířeny o bohatý didaktický aparát a každou z nich doplňuje pracovní sešit a metodická příručka (autoři I. Havlínová a O. Müller). Část otázek a úkolů je zpracována formou dramiky. V části nazvané Co ještě dokážete jsou zařazeny další informace k tématům jednotlivých kapitol a hlavně rozšiřující úkoly, z nichž některé jsou dlouhodobé a představují formu miniprojektů či projektů. Zápisky z deníků obou hlavních hrdinů Romana a Anety mají charakter základního učiva a jsou vhodné pro zápis na tabuli (opis do sešitu). Text učebnice plně vyhovuje RVP ZV. Součástí učebního textu jsou vtipné a svižné ilustrace Lukáše Urbánka. Učebnice a pracovní sešit jsou opatřeny schvalovací doložkou MŠMT.
- 2013
Učebnice vychází z RVP ZV - Přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Je určena žákům 9. ročníků. Učební látka je v ní rozdělena do oddílů: Člověk ve společnosti (Pojetí vzniku světa, života a člověka, Člověk a svoboda, Svoboda víry a náboženského vyznání, Morálka jako základ soužití mezi lidmi, Charakter člověka, Úcta k člověku, Člověk a příroda, Ochrana životního prostředí, Zdravý způsob života), Péče o občana (Bezpečnostní předpisy, Pravidla silničního provozu, Látky poškozující zdraví, Právní ochrana občana, Obrana vlasti, Volný čas, Kultura, Tvořivost, Sport, Sportovní a zájmové organizace), Mezinárodní vztahy
- 2013
Učebnice, která má v podtitulku uvedeno Počátky lidské společnosti, Nejstarší civilizace – starověk, je určena především žákům 6. ročníků. Vychází z Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání - Přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Učivo je koncipováno tak, aby mohly být splněny očekávané výstupy v podobě kompetencí žáků: mít představu o rozdílech způsobu života pravěkých a současných lidí, umět popsat pravěká zvířata, způsob jejich lovu, zbraně, předměty, které používali, pochopit význam dějin, popsat život v době nejstarších civilizací, znát souvislosti mezi přírodními podmínkami a vývojem starověkých států
- 2013
Učebnice vychází z RVP ZV - Přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Je určena zejména 7. ročníkům. Učební látka je v ní rozdělena do oddílů: Člověk ve společnosti (Rodina, Vztahy v rodině, Manželství, Rozpad rodiny, Odpovědnost za výchovu dětí, Péče o děti bez rodiny, Vztah k postiženým), Péče o občana (Hospodaření domácnosti, Peníze a jejich funkce, Zaměstnání, Kvalifikace), Stát a právo (Volby, Vláda, ministři a prezident, Politické strany a spolky, Demokratické uspořádání naší společnosti, Základy společenského chování, Umění jednat s lidmi)
- 2013
Psychopedie – teoretické základy a metodika
- 495 stránek
- 18 hodin čtení
- 2013
Obsahem textu je analýza základní terminologie týkající se moderního pojetí pojmů, specifika poznávacích procesů osob s mentálním postižením a jejich vlastností. Samostatné kapitoly tvoří struktura škol a zařízení pro jedince s mentálním postižením a možnosti jejich uplatnění na trhu práce. Text je koncipován v souvislosti s novými trendy práce směřujícími ke kvalitě života osob s mentálním postižením u nás a ve světě.






