Knihobot

Andreas Reidl

    Seniorenmarketing
    Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+
    • 2012

      Jediná kniha na trhu, která se věnuje starší generaci a její spotřebitelské síle. Senioři se stále více dostávají do ohniska zájmu veřejnosti, obchodníky a marketéry nevyjímaje. Kdo chce uspět na tomto trhu spotřebitelů, musí na seniory cíleně zaměřit své marketingové aktivity. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vás navede, jak za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit tuto kupní sílu o svých produktech a službách.

      Senior - zákazník budoucnosti : marketing orientovaný na generaci 50+
    • 2007

      Topthema 50 plus: mit neuesten Marktforschungsergebnissen von Senior-Scouts. Menschen ab 50, 60 sind heute und künftig die Zielgruppe, die es im Marketing erstklassig zu bedienen gilt. Ihre Bedürfnisse sind speziell, und ihre Kaufkraft ist enorm. Dem Seniorenmarketing gehört die Werbewelt: In der neuen Auflage seines Erfolgstitels zeigt Themenpionier Andreas Reidl konkret, wie der demografische Wandel den Markt verändert, wo das Potenzial steckt – und wie (junge) Marketingprofis der vermögendsten Zielgruppe begegnen müssen. Mit Experten-Interviews und verblüffenden Fakten.

      Seniorenmarketing