Boží muka
- 141 stránek
- 5 hodin čtení
Stavební princip jedenácti novelových balad spočívá v tom, že v nich všechno směřuje k nějaké neviditelné, neznámé nebo nerozluštitelné události...
Paul Hoffman je autorem, jehož díla jsou fascinující směsicí předvídavosti a temného humoru. Jeho psaní se často noří do hlubin lidské povahy a zkoumá složitosti světa kolem nás, přičemž se nebojí předvídat budoucí společenské a politické otřesy. Hoffmanův styl je charakteristický svou inteligencí a ostrovtipem, často s nádechem ironie plynoucí z jeho vlastních rozmanitých životních zkušeností. Čtenáři se mohou těšit na díla, která jsou nejen myšlenkově podnětná, ale také mistrně zpracovaná.






Stavební princip jedenácti novelových balad spočívá v tom, že v nich všechno směřuje k nějaké neviditelné, neznámé nebo nerozluštitelné události...
When Steven Grlscz saves a young woman from throwing herself in front of a train he finds himself consumed by a love affair which transforms her into a happy and beautiful young woman. Then she vanishes without trace. George Winnicott, wakes from a nightmare screaming that he knows the meaning of life. How are these events linked?
From Vienna to Shanghai: A Memoir of Escape, Survival and Resilience
The memoir recounts the experiences of Paul Hoffman, an Austrian Jewish refugee who arrived in Shanghai in 1938. Over 13 years, he navigated life in a city teeming with cultural diversity and foreign influence, capturing the essence of old Shanghai during its final years of foreign dominance. Hoffman's reflections provide a unique perspective on resilience, adaptation, and the vibrant community that emerged amidst the challenges of displacement.
Svatyně vykupitelů je bezútěšné místo, kde není vítaná naděje ani radost. Právě zde ale žije čtrnáctiletý Thomas Cale – výjimečně schopný, ale také uzavřený mladík, s nímž má své plány samotný vůdce vykupitelů. Cale neví, jaký byl jeho život před tím, než se jej zmocnili vykupitelé. A neví ani to, jaký bude, až z jejich vězení uteče. Ví jen to, že bude o svou svobodu bojovat, nezastaví se před ničím a neskloní se před nikým. Je andělem smrti a v jeho rukou prý leží spása – nebo také zkáza – lidstva. Levá ruka boží je dechberoucí světoznámá fantasy trilogie z bezútěšného světa plného krutosti, ale také krásy, za kterou stojí bojovat!
Musik und Strafrecht scheint auf den ersten Blick ein Begriffspaar ohne näheren Zusammenhang zu sein. Die Beiträge dieses Buches verknüpfen aber beide Themen, indem sie die Konflikte beleuchten, in denen die Musik als Kunstform strafrechtlich Anstoß erregt oder umgekehrt rechtlich anstößig angegangen wird: Sie kann nämlich sowohl aktiv "Täter" (z.B. durch beleidigende Texte) als auch passiv "Opfer" (etwa bei Plagiaten) von Delikten sein. Zwischen Musik und Strafrecht steht in diesem Band somit die Kunstfreiheit als "Vermittler" im Mittelpunkt und ist zentraler Bestandteil der Diskussion über das Verhältnis dieser beiden Welten. Zwischen diesen Sphären stehen noch die Fälle' in denen Kriminalität als Inspiration der Musik dient. Der Lehrstuhl für Strafrecht, Strafprozessrecht und Kriminologie von Prof. Dr. Dr. Uwe Scheffler befasst sich seit Jahren mit dem Thema "Kunst und Strafrecht", das breite Spektrum der Beiträge dieses Werkes zeigt den Facettenreichtum dieser Forschung.