Knihobot

Daisy Christodoulou

    Making Good Progress?
    I Can't Stop Thinking About Var
    Sedm mýtů o vzdělávání
    • Sedm mýtů o vzdělávání

      • 124 stránek
      • 5 hodin čtení
      4,1(575)Ohodnotit

      Zkoumá sedm široce zastávaných představ, které brzdí žáky i učitele:Fakta brání porozuměníVýuka vedená učitelem je pasivníJednadvacáté století vše zásadně měníVše se dá jednoduše vyhledatMěli bychom vyučovat dovednosti přenositelné napříč oboryProjekty a žákovské aktivity jsou nejlepším způsobem, jak se učitVýuka znalostí je indoktrinaceV každé kapitole Christodoulou srozumitelně předkládá teorii jednotlivých mýtů, zvažuje jejich praktické dopady a poukazuje na znepokojivé rozšíření takového přístupu. Poté s odkazem na aktuální poznatky kognitivních věd přesně vysvětluje, proč se jedná o mýtus. Autorka prezentuje přesvědčivé argumenty vysvětlující, jak vládní resorty a vzdělávací organizace na celém světě zklamaly učitele a žáky tím, že prosazují, ba dokonce nařizují špatnou praxi a teorii bez důkazů.Tento nesmírně výstižný text je nezbytnou četbou pro všechny učitele, studenty fakult připravující budoucí učitele, ředitele škol, tvůrce vzdělávací politiky, výzkumné pracovníky a akademiky na celém světě.

      Sedm mýtů o vzdělávání
    • I Can't Stop Thinking About Var

      • 224 stránek
      • 8 hodin čtení

      The introduction of Video Assistant Referee (VAR) in the English Premier League has sparked widespread criticism from players, managers, and fans alike, who feel it detracts from the essence of football. This book explores the challenges of integrating technology in a sport resistant to change, questioning whether football's unique nature contributes to its struggles with VAR. It delves into broader themes of authority, rationality, and technology in contemporary society, examining what the VAR controversy reveals about modern sports and decision-making.

      I Can't Stop Thinking About Var
    • Making Good Progress?

      • 252 stránek
      • 9 hodin čtení

      A research-informed examination of formative assessment practices outlining practical recommendations for teachers at every level and phase. This book offers clear, up-to-date advice to develop best practice for teachers assessing pupils in the wake of life beyond levels.

      Making Good Progress?