Knihobot

David Calhoun

    David B. Calhoun je emeritní profesor církevních dějin. Jeho práce se zaměřuje na hluboké historické a teologické analýzy, které čtenářům nabízejí vhled do vývoje náboženských myšlenek. Jeho didaktický přístup a dlouholeté zkušenosti v akademické sféře formovaly jeho jedinečnou perspektivu, kterou promítá do svých publikací. Calhoun se snaží zpřístupnit složité historické souvislosti a teologické koncepty širšímu publiku.

    Yearbook of Science and the Future 1995
    Yearbook of Science and the Future 1996
    How Companies Win
    • How Companies Win

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,6(12)Ohodnotit

      In a world of contracting markets and diminished consumer demand, The Cambridge Group founder Rick Kash and Nielsen Company CEO David Calhoun show companies how to find new customers and bigger profits. How Companies Win makes The Cambridge Group’s proprietary demand model—a strategy which multi-million dollar corporations pay premium rates to access—available to the general public for the first time. Taking the reigns from Larry Bossidy’s Execution , W. Chan Kim and Renée Mauborgne’s Blue Ocean Strategy , and Kash’s own The New Law of Demand and Supply , this is a must-have for succeeding in business in the twenty-first century.

      How Companies Win