Alex a jeho sestra Diana jsou adepti na superhrdiny Koumes a Šipka. Superhrdinem se může stát každý, pokud pozorně čte, zapamatuje si důležité informace a dodrží časový limit u některých úkolů. Společně s Parťákem zažijí dobrodružství v pravěku, které je nejen zábavné, ale také poučné. Kniha slouží jako pomůcka pro trénink paměti a je určena pro děti ve věku 7 až 11 let, které si ji oblíbí, i když jinak málo čtou. Autorka, specialistka na dětskou psychologii a paměť, ukazuje, jak trénink paměti zlepšuje dovednosti a podporuje myšlení díky dostupnosti většího množství informací. Četba přizpůsobená vývojové úrovni dětí je pro ně přínosná, a pokud se spojí s aktivitami zaměřenými na paměť, rozvoj se stává zábavnější. Interaktivní příběh rozvíjí neuropsychologické, kognitivní a emocionální dovednosti. Čtenář se stává součástí dobrodružství, zapojuje se do aktivit a hádanek, které příběh oživují. Různá témata, jako obavy a morálka, jsou přizpůsobena věkové skupině. Po dočtení obdrží medaili, což posiluje pocit pokroku. Tato kniha je jako jízdenka na cestu, kde děti zažijí úžasná dobrodružství, aniž by musely opustit domov.
Blanca Álvarez Knihy
Blanca Álvarez se prosadila jako autorka, která s citem zkoumá životy mladých lidí. Její psaní se vyznačuje pochopením pro složitost dospívání a výzev, kterým čelí mladí hrdinové. Prostřednictvím svých děl se snaží reflektovat jejich vnitřní světy a zkušenosti, čímž jim dává hlas. Její romány jsou ceněny pro svou hloubku a rezonanci s mladým publikem.




Malú y el marciano del ordenador
- 123 stránek
- 5 hodin čtení
En casa de Malú se presenta un largo y prometedor puente festivo; aunque no será como Malú se imagina. Tendrá que quedarse con su abuela Balbina, una anciana que cuenta historias a todas horas y que siempre está tejiendo colchas. Pero, lejos de aburrirse, se encontrará con un marciano que la someterá a una terrible prueba.Con esta obra, Blanca Álvarez, escritora y periodista, acerca a los niños al mundo de sus abuelos, tantas veces olvidado, gracias a un ingenio de nuestros días: los juegos informáticos.
El Barco de Vapor - 114: La araña enamorada
- 57 stránek
- 2 hodiny čtení
Una araña y una golondrina no pueden ser amigas... pero Gabriel, el pintor, observa algo muy distinto y pinta la hermosa relación existente entre ambos animales. ¿Qué destino les espera? Un homenaje a Joan Miró plasmado en una historia que combina amor, pintura y arte.