Knihobot

Blanca Álvarez

    Blanca Álvarez se prosadila jako autorka, která s citem zkoumá životy mladých lidí. Její psaní se vyznačuje pochopením pro složitost dospívání a výzev, kterým čelí mladí hrdinové. Prostřednictvím svých děl se snaží reflektovat jejich vnitřní světy a zkušenosti, čímž jim dává hlas. Její romány jsou ceněny pro svou hloubku a rezonanci s mladým publikem.

    El Barco de Vapor - 114: La araña enamorada
    Misia pravek, Strelka a Bystroš
    Malú y el marciano del ordenador
    Šipka a Koumes. Mise pravěk
    • Alex a jeho sestra Diana jsou adepti na superhrdiny Koumes a Šipka. Superhrdinem se může stát každý, pokud pozorně čte, zapamatuje si důležité informace a dodrží časový limit u některých úkolů. Společně s Parťákem zažijí dobrodružství v pravěku, které je nejen zábavné, ale také poučné. Kniha slouží jako pomůcka pro trénink paměti a je určena pro děti ve věku 7 až 11 let, které si ji oblíbí, i když jinak málo čtou. Autorka, specialistka na dětskou psychologii a paměť, ukazuje, jak trénink paměti zlepšuje dovednosti a podporuje myšlení díky dostupnosti většího množství informací. Četba přizpůsobená vývojové úrovni dětí je pro ně přínosná, a pokud se spojí s aktivitami zaměřenými na paměť, rozvoj se stává zábavnější. Interaktivní příběh rozvíjí neuropsychologické, kognitivní a emocionální dovednosti. Čtenář se stává součástí dobrodružství, zapojuje se do aktivit a hádanek, které příběh oživují. Různá témata, jako obavy a morálka, jsou přizpůsobena věkové skupině. Po dočtení obdrží medaili, což posiluje pocit pokroku. Tato kniha je jako jízdenka na cestu, kde děti zažijí úžasná dobrodružství, aniž by musely opustit domov.

      Šipka a Koumes. Mise pravěk
    • Malú y el marciano del ordenador

      • 123 stránek
      • 5 hodin čtení

      En casa de Malú se presenta un largo y prometedor puente festivo; aunque no será como Malú se imagina. Tendrá que quedarse con su abuela Balbina, una anciana que cuenta historias a todas horas y que siempre está tejiendo colchas. Pero, lejos de aburrirse, se encontrará con un marciano que la someterá a una terrible prueba.Con esta obra, Blanca Álvarez, escritora y periodista, acerca a los niños al mundo de sus abuelos, tantas veces olvidado, gracias a un ingenio de nuestros días: los juegos informáticos.

      Malú y el marciano del ordenador
    • Una araña y una golondrina no pueden ser amigas... pero Gabriel, el pintor, observa algo muy distinto y pinta la hermosa relación existente entre ambos animales. ¿Qué destino les espera? Un homenaje a Joan Miró plasmado en una historia que combina amor, pintura y arte.

      El Barco de Vapor - 114: La araña enamorada