Učebnice němčiny pro 3. ročník ZŠ pracovní sešitTřídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční…
Karla Ulbert Knihy




Dvoudílná učebnice Ene mene je určena dětem ve věku 5–9 let. Děti se seznamují se zvukovou a částečně grafickou podobou německého jazyka. Získávají komunikativní cizojazyčné dovednosti fonetického a lexikálního minima. V oblasti produktivní a receptivní činnosti rozvíjejí mluvení a poslech s porozuměním. Na základě audiovizuální recepce děti nacvičují techniku čtení v cizím jazyce. Nezbytnou součást souboru tvoří kazety, resp. CD, která obsahují fonetická cvičení, písně, říkadla a rozpočitadla namluvená rodilými mluvčími (dospělými a dětmi) a relaxační hudbu.
Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatické výchovy vytvářejí pozitivní vztah žáka k učení se cizímu jazyku. Žáci se učí přirozeně reagovat v běžných životních situacích přiměřených jejich věku. Seznamují se se zvukovou a grafickou podobou německého jazyka. Žáci rozvíjejí poslech s porozuměním (porozumění učiteli, rodilým mluvčím na nahrávce, spolužákovi) a ústní projev (písně a říkadla, vedení mikrodialogů, obměňování rozhovorů, jednoduché souvislé vyprávění). Žáci postupně nacvičují čtení s porozuměním a písemný projev. Učebnici pro žáka doplňují tematický slovník a abecední německo-český a česko-německý slovník.
Třídílná učebnice němčiny je určena dětem ve věku 9–12 let. Každý díl učebnice obsahuje devět tematických okruhů, každá lekce je rozdělena do deseti vyučovacích hodin. Obsah a rozsah učiva odpovídají požadavkům Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání s cílem dosáhnout referenční úrovně A1 podle SERR. Učební soubor vychází z komunikativní, pragmaticky orientované metody a respektuje věkové zvláštnosti žáků. Názorná výuka, tvořivé činnosti, nápodoba, využití her, písní a dramatické výchovy vytvářejí pozitivní vztah žáka k učení se cizímu jazyku. Žáci se učí přirozeně reagovat v běžných životních situacích přiměřených jejich věku. Seznamují se se zvukovou a grafickou podobou německého jazyka. Žáci rozvíjejí poslech s porozuměním (porozumění učiteli, rodilým mluvčím na nahrávce, spolužákovi) a ústní projev (písně a říkadla, vedení mikrodialogů, obměňování rozhovorů, jednoduché souvislé vyprávění). Žáci postupně nacvičují čtení s porozuměním a písemný projev. Učebnici pro žáka doplňují tematický slovník a abecední německo-český a česko-německý slovník.