Co potřebuje moje rostlina? Co jí chybí? Jak se jmenuje a kde se cítí nejlépe? Nechte si poradit od zkušených autorů. V této knize najdete podrobné portréty 230 pokojových rostlin včetně rad – diagnóz k řešení problémů, i přehledné tabulky pojmenování rostlin a jejich správného umístění.
Jürgen Wolff Knihy
Jurgen Wolff je uznávaný autor a kouč tvůrčího psaní, jehož díla se vyznačují hlubokým vhledem do tvůrčích procesů. Jeho rozsáhlá kariéra zahrnuje psaní scénářů pro televizi i film a tvorbu populárních animovaných seriálů. Wolff se specializuje na odhalování a rozvíjení potenciálu tvůrčího psaní u svých čtenářů i studentů. Jeho přístup, obohacený o znalosti neuro-lingvistického programování a improvizačního divadla, nabízí jedinečnou perspektivu pro každého, kdo usiluje o zdokonalení svého řemesla.






Úspěšný zahradníkův rok
- 280 stránek
- 10 hodin čtení
Velký obrazový rádce pro zahrádkáře. Praktické a užitečné rady a tipy na každý měsíc od ledna do prosince. Návodné ilustrace zobrazující postupy krok za krokem, výstižné fotografie 480 nejkrásnějších zahradních rostlin, praktické tabulky a přehledy odrůd Zelenina, ovocné stromy, keře, bylinky, růže, popínavé rostliny, cibuloviny Trávník - zakládání, sekání, mulčování Voda v zahradě, vodní rostliny, péče Roubování, stříhání, prořezávání stromků Skleníky a fóliovníky Skalky, pergoly, živé ploty Škůdci a ochrana Zazimování (i terasy a balkonu) Skladování zeleniny Spolehlivý průvodce pro 365 dní v roce.
Krásná zahrada po celý rok
- 312 stránek
- 11 hodin čtení
V knize najdete nejen návody, co je třeba v jednotlivých měsících v zahradě udělat, autoři se snažili psát o jednotlivostech v zahradě obšírněji, takže si můžete přečíst nejen praktické pracovní návody. Odborní redaktoři kladou ve svých statích důraz na souvislosti , které musíte respektovat, abyste měli zahradu krásnou, abyste sklízeli dobrou zeleninu a ovoce a cítili se v ní dobře. Neopomněli vysvětlit, proč je důležité si založit v zahradě kompost, zda a jak hnojit, nastýlat, atd. Výsledkem je tato kniha, která má být nejen rádcem, ale orientačním pracovním kalendářem zahrádkáře.
Autor RNDr. Stanislav Peleška ve svém jubilejním desátém pokračování zahrádkářského kalendáře připravil pro příznivce zahrádkaření dalších 53 rad na každý týden příštího roku - jak pečovat o ovocné i okrasné stromy a keře, jak uchovat rouby přes zimu, jak pěstovat zeleninu, pečovat o vinnou révu, venkovní i pokojové květiny, jak zakládat kompost, zahradní jezírko či skalku, jak proti škůdcům našich zahrádek. Každá rada je doprovázena barevnou fotografií.
Velká praktická encyklopedie přináší opis více než 2500 zahradních rostlin s návodem na jejich pěstování a starostlivost. Z velkého počtu přehledných tabulek zjistíte, které rostliny se hodí do které části zahrady.
It's not easy coming up with bright ideas, let alone when time is tight. What's worse is that we often feel the least creative precisely when we need to be the most creative. --
Do Something Different
- 206 stránek
- 8 hodin čtení
This volume, built around 100 case studies, contains advice on how to take charge of your situation and create your own alternatives. It offers examples of entrepreneurs who took a sideways look at the market and their competitors, and decided to branch out and do something a little bit surprising.
"From the moment we wake up, we are bombarded with information ... Using revolutionary time management techniques, you'll find out how to supercharge your mind power and focus on what matters most - your goals and your achievements."--Cover.
Marketing for Entrepreneurs
- 284 stránek
- 10 hodin čtení
Aimed specifically at entrepreneurs and small business owners, the book identifies marketing as the entire process of researching, creating, distributing and selling the product or service. It isn't about theory and metrics instead it's a practical guide that starts with the basis of all marketing: the proper mindset. The book: - De-mystifies branding, showing how it is never a process undertaken for its own sake (or for creating sexy brochures or websites), but in order to burn the uniqueness of the business into the minds of customers. - Offers an extensive toolkit that includes the power of outsourcing and networking and the latest techniques in establishing rapport, and the power of language patterns in speech and copy. - Shows how to use both new and old media to best effects, with special attention to blogs, podcasts, viral videos and social networking sites. - Shows how to pull all of these elements together into a marketing master plan that you can formulate a one year plan then break down into a six month, three month and one month segments. Overall the book has a supportive, entertaining tone and includes cartoons, exercises, and examples that make it easy to understand the techniques and put them into practise right away. The bonus video interviews and the downloadable PDF's and mp3 files and other material on the website add great value to this book.



