Chování podniku v globalizujícím se prostředí
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Podniky v ČR se ve stále větší míře setkávají se změnami ve vnějším ekonomickém prostředí. Tyto změny pramení jednak z postupné integrace do EU, jednak z integrace do světové ekonomiky jako celku. Integrační procesy pak vyvolávají potřebu adaptace - přizpůsobení se novým podmínkám, jejíž nedílnou součástí je i uplatňování nových nástrojů a metod, se kterými se zatím podniková sféra nesetkala. Publikace se tímto tématem zabývá komplexně. Je rozdělena do osmi základních kapitol. Publikace je vhodná pro vedoucí pracovníky podniků, včetně řídících pracovníků působících v multikulturním prostředí, a to ve všech oblastech jejích činnosti (finance, marketing, řízení lidských zdrojů atd.). Je určena také studentům VŠ a posluchačům kurzů MBA. Zdroj: http://www.bookfan.eu/kniha/61375/Chovani-podniku-v-globalizujicim-se-prostredi
Nákup knihy
Chování podniku v globalizujícím se prostředí, Ivan Nový, Eva Kislingerová
- Vyřazeno z knihovny
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 27 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Chování podniku v globalizujícím se prostředí
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ivan Nový, Eva Kislingerová
- Vydavatel
- C.H. Beck
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8071798479
- ISBN13
- 9788071798477
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Podniky v ČR se ve stále větší míře setkávají se změnami ve vnějším ekonomickém prostředí. Tyto změny pramení jednak z postupné integrace do EU, jednak z integrace do světové ekonomiky jako celku. Integrační procesy pak vyvolávají potřebu adaptace - přizpůsobení se novým podmínkám, jejíž nedílnou součástí je i uplatňování nových nástrojů a metod, se kterými se zatím podniková sféra nesetkala. Publikace se tímto tématem zabývá komplexně. Je rozdělena do osmi základních kapitol. Publikace je vhodná pro vedoucí pracovníky podniků, včetně řídících pracovníků působících v multikulturním prostředí, a to ve všech oblastech jejích činnosti (finance, marketing, řízení lidských zdrojů atd.). Je určena také studentům VŠ a posluchačům kurzů MBA. Zdroj: http://www.bookfan.eu/kniha/61375/Chovani-podniku-v-globalizujicim-se-prostredi