Čítanka pro 5.ročník ZŠ
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky pro čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale také s dalšími přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony spisovatelů a ilustrátorů. Vybrané texty prokazují velkou žánrovou rozmanitost; vedle textů uměleckých jsou zařazeny také texty věcné literatury, které vedou k pochopení rozdílů mezi uměleckou a neuměleckou literaturou a posilují vazbu na komunikační a slohovou výchovu. Čítanka obsahuje bohatý obrázkový aparát, který tvoří nedílnou součást uměleckých textů a spoluvytváří celkový estetický zážitek. Koncepce knihy se shoduje s cíli Rámcového vzdělávacího programu; mj. učí děti přemýšlet v mezipředmětových souvislostech a zařazuje průřezová témata Multikulturní, Osobnostní a sociální a Enviromentální výchovy, na které navazují projekty obsažené v Průvodci pro učitele. S doložkou MŠMT.
Nákup knihy
Čítanka pro 5.ročník ZŠ, Alice Rousová, Anna Prchalová, Vladimíra Madronová, Vladimíra Neužilová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 40 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Čítanka pro 5.ročník ZŠ
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Alice Rousová, Anna Prchalová, Vladimíra Madronová, Vladimíra Neužilová
- Vydavatel
- Didaktis
- Rok vydání
- 2007
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 807358087X
- ISBN13
- 9788073580872
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky pro čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale také s dalšími přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony spisovatelů a ilustrátorů. Vybrané texty prokazují velkou žánrovou rozmanitost; vedle textů uměleckých jsou zařazeny také texty věcné literatury, které vedou k pochopení rozdílů mezi uměleckou a neuměleckou literaturou a posilují vazbu na komunikační a slohovou výchovu. Čítanka obsahuje bohatý obrázkový aparát, který tvoří nedílnou součást uměleckých textů a spoluvytváří celkový estetický zážitek. Koncepce knihy se shoduje s cíli Rámcového vzdělávacího programu; mj. učí děti přemýšlet v mezipředmětových souvislostech a zařazuje průřezová témata Multikulturní, Osobnostní a sociální a Enviromentální výchovy, na které navazují projekty obsažené v Průvodci pro učitele. S doložkou MŠMT.