Knihobot

Vladimíra Neužilová

    Vladimíra Neužilová
    Metodický průvodce k prvouce pro 3. ročník
    Metodický průvodce k pracovnímu sešitu Český jazyk a komunikace pro 5. ročník
    Český jazyk a komunikace pro 6. ročník
    Metodický průvodce k pracovnímu sešitu český jazyk a komunikace pro 6. ročník
    Metodický průvodce k pracovnímu sešitu Český jazyk a komunikace pro 2.ročník
    Metodický průvodce k pracovnímu sešitu Český jazyk a komunikace pro 3. ročník
    • Rozummění

      • 240 stránek
      • 9 hodin čtení

      Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit romštinu. Kniha ve své metodologické části čerpá z licencovaného programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jehož inovativní a žáky aktivizující metody mohou být pro pedagogy novinkou či přímo inspirací pro řadu dalších témat v rámci školních předmětů. Příručka mimo jiné využívá audio a video ukázek, které je možné stáhnout na stránkách nakladatelství KHER. Zastoupení romští autoři: Emil Cina, Eva Danišová, Tera Fabiánová, Ilona Ferková, Andrej Giňa, Jana Hejkrlíková, Iveta Kokyová, Vlado Oláh

      Rozummění
    • Čítanka pro 5.ročník ZŠ

      • 200 stránek
      • 7 hodin čtení

      Jedním z hlavních cílů publikace je snaha motivovat žáky pro čtenářství, naučit je přemýšlet o textu a nadchnout je pro četbu i pro umění celkově. Kniha obsahuje kromě textové části také rozsáhlou úkolovou část, která umožňuje aktivní práci s textem i s dalšími materiály: encyklopediemi, internetem, ale také s dalšími přílohami publikace: Slovníčkem literárních pojmů a Medailony spisovatelů a ilustrátorů. Vybrané texty prokazují velkou žánrovou rozmanitost; vedle textů uměleckých jsou zařazeny také texty věcné literatury, které vedou k pochopení rozdílů mezi uměleckou a neuměleckou literaturou a posilují vazbu na komunikační a slohovou výchovu. Čítanka obsahuje bohatý obrázkový aparát, který tvoří nedílnou součást uměleckých textů a spoluvytváří celkový estetický zážitek. Koncepce knihy se shoduje s cíli Rámcového vzdělávacího programu; mj. učí děti přemýšlet v mezipředmětových souvislostech a zařazuje průřezová témata Multikulturní, Osobnostní a sociální a Enviromentální výchovy, na které navazují projekty obsažené v Průvodci pro učitele. S doložkou MŠMT.

      Čítanka pro 5.ročník ZŠ