Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autoři

Více o knize

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech pánů hradů Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Parametry

ISBN
9788073576905
Nakladatelství
Wolters Kluwer (ČR)

Kategorie

Vydání

2011, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
136 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023