Bohumír Štědroň Knihy






Úvod do eGovernmentu v České republice: Právní a technický průvodce
- 172 stránek
- 7 hodin čtení
Publikace koncepčně zachycuje problematiku eGovernmentu a pokrývá veškeré oblasti, které jsou zasaženy tímto novým přístupem. Občanu a potažmo „uživateli“ dává zároveň materiál k pochopení procesu eGovernmentu a k orientaci ve všech zásadních tematikách (vývoj, komunikační kanály, bezpečnost, příklady aplikací a rozhraní, elektronická spisová služba). Publikace se zaměřuje se též na otevřené formáty a jejich užití ve státní správě, doplněna je samozřejmě o informace o komerčních aplikacích.
Budoucnost již začala
- 43 stránek
- 2 hodiny čtení
Publikace reaguje na nejnovější vývoj a výsledky vědní disciplíny zvané umělá inteligence, a to zejména v oblasti informačních a komunikačních technologií a jejich zásadních důsledcích na vývoj společnosti. Prezentuje jak možné scénáře vývoje informační společnosti do roku 2050, tak nové aspekty budoucího vývoje právního systému. Podle autorů přinese umělá inteligence změny ve vývoji lidské civilizace srovnatelné s objevem ohně, zpracování kovu, zemědělství a písma. A tyto převratné změny ve vývoji lidské civilizace, které již dnes přináší umělá inteligence, budou úspěšně řešeny postupnými evolučními změnami právního systému a zcela jistě ovlivní právní myšlení.
Manažerské rozhodování a sport
- 193 stránek
- 7 hodin čtení
Publikace se zabývá manažerským rozhodováním, přičemž se zaměřuje na segment sportu. Obsahuje rovněž informace o nových trendech, ať už se jedná o analýzu rozhodovacích procesů ve sportu, management sportovních klubů, využití sportovních dat, informační technologie či právní a další aspekty probírané tematiky.
Politika a politický marketing
- 272 stránek
- 10 hodin čtení
Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.