Knihobot

Politika a politický marketing

Parametry

  • 272 stránek
  • 10 hodin čtení

Více o knize

Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

Skladem máme celkem knihy Politika a politický marketing (2013).

Nákup knihy

Politika a politický marketing, Bohumír Štědroň

Jazyk
Rok vydání
2013
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
179 Kč

Doručení

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit