Odsouzeni k opakování : poučí se lidstvo z dějin?
Autoři
Parametry
Více o knize
Historie nám nabízí rady, jak v dnešním životě rozumně uvažovat, jednat a rozhodovat. Autoři knížky - američtí historici - využívají znalostí ze svého oboru a prostřednictvím vyprávěných příběhů z historie, které poukazují na logický průběh a strukturu vybraných historických událostí, předkládají čtenáři příklady chování a jednání jednotlivých historických postav jako modely pro jeho vlastní chování, jednání a smýšlení. Kniha má charakter zábavné příručky. Ke každému vyprávění je na závěr připojen shrnující odstavec v podobě konkrétního morálního závěru, který z příběhu plyne. Při bližším srovnání nelze nevidět v pojetí vyprávění jednotlivých historických příběhů a v moralizujícím cíli, který si kladou, jistou, byť vzdálenou podobnost s takovými literárními díly jako jsou Ezopovy a La Fontainovy bajky.
Skladem máme celkem knihy Odsouzeni k opakování : poučí se lidstvo z dějin? (2001).
Nákup knihy
Odsouzeni k opakování : poučí se lidstvo z dějin?, Wick Allison, Jeremy duQuesnay Adams, Gavin Hambly
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 41 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Odsouzeni k opakování : poučí se lidstvo z dějin?
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Wick Allison, Jeremy duQuesnay Adams, Gavin Hambly
- Vydavatel
- Knižní klub
- Rok vydání
- 2001
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8024204991
- ISBN13
- 9788024204994
- Kategorie
- Světová historie, Filosofie, Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Historie nám nabízí rady, jak v dnešním životě rozumně uvažovat, jednat a rozhodovat. Autoři knížky - američtí historici - využívají znalostí ze svého oboru a prostřednictvím vyprávěných příběhů z historie, které poukazují na logický průběh a strukturu vybraných historických událostí, předkládají čtenáři příklady chování a jednání jednotlivých historických postav jako modely pro jeho vlastní chování, jednání a smýšlení. Kniha má charakter zábavné příručky. Ke každému vyprávění je na závěr připojen shrnující odstavec v podobě konkrétního morálního závěru, který z příběhu plyne. Při bližším srovnání nelze nevidět v pojetí vyprávění jednotlivých historických příběhů a v moralizujícím cíli, který si kladou, jistou, byť vzdálenou podobnost s takovými literárními díly jako jsou Ezopovy a La Fontainovy bajky.