5 rolí manažera a jak je profesionálně zvládnout
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha nabízí jedinečný pohled na pět oblastí či rolí v práci manažera. Přináší praktické návody, jak tyto role úspěšně zvládnout. Manažerské role lze rozdělit podle logického sledu manažerských činností. Aby manažer mohl na své okolí působit musí v prvé řadě umět vstupovat do efektivního kontaktu s lidmi - to je náplň jeho interpersonální role. Díky tomu může lidem předávat a od nich získávat informace - to je informační role manažera. Na základě získaných informací musí manažer řešit problémy a rozhodovat - to je náplň role rozhodovací. Aby rozhodnutí mohla být efektivně realizována, musí manažer umět práci druhých zorganizovat - to je role organizační. A k tomu aby byla práce úspěšně naplněna, musí manažer lidi také efektivně motivovat - to je náplň role motivační. Tato kniha se pokouší poskytnout ucelený pohled na práci manažera, jeho osobnost a kompetence, organizaci práce a manažerské role a popsat nástroje a techniky, které manažer může uplatňovat ve své každodenní praxi. Na konci každé kapitoly si můžete sami pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet probrané aspekty manažerských dovedností.
Skladem máme celkem knihy 5 rolí manažera a jak je profesionálně zvládnout (2008).
Nákup knihy
5 rolí manažera a jak je profesionálně zvládnout, Oldřich Šuleř
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 95 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- 5 rolí manažera a jak je profesionálně zvládnout
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Oldřich Šuleř
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8025123162
- ISBN13
- 9788025123164
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Kniha nabízí jedinečný pohled na pět oblastí či rolí v práci manažera. Přináší praktické návody, jak tyto role úspěšně zvládnout. Manažerské role lze rozdělit podle logického sledu manažerských činností. Aby manažer mohl na své okolí působit musí v prvé řadě umět vstupovat do efektivního kontaktu s lidmi - to je náplň jeho interpersonální role. Díky tomu může lidem předávat a od nich získávat informace - to je informační role manažera. Na základě získaných informací musí manažer řešit problémy a rozhodovat - to je náplň role rozhodovací. Aby rozhodnutí mohla být efektivně realizována, musí manažer umět práci druhých zorganizovat - to je role organizační. A k tomu aby byla práce úspěšně naplněna, musí manažer lidi také efektivně motivovat - to je náplň role motivační. Tato kniha se pokouší poskytnout ucelený pohled na práci manažera, jeho osobnost a kompetence, organizaci práce a manažerské role a popsat nástroje a techniky, které manažer může uplatňovat ve své každodenní praxi. Na konci každé kapitoly si můžete sami pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet probrané aspekty manažerských dovedností.