Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.
Nákup knihy
Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006, Anna Matušková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Politický marketing a české politické strany. Volební kampaně v roce 2006
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Anna Matušková
- Vydavatel
- Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav
- Rok vydání
- 2010
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8021051698
- ISBN13
- 9788021051690
- Kategorie
- Politologie / Politika, Marketing a PR
- Anotace
- Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.