Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Můj život v reklamě. Reklama jako věda

Parametry

Více o knize

Čtenář se seznámí s kořeny, z kterých vyrůstá moderní reklama. Není tomu tak dávno, kdy americký president Asociace reklamních agentur vyzval kolegy k návratu ke kořenům. Připomněl, že hlavním posláním reklamy je napomoci prodeji. Mám takový dojem, že Claude Hopkins by i dnes dokázal pomocí reklamy prodat více zboží a služeb než mnozí současní experti s vysokoškolskými tituly. Dokázal totiž komunikovat s obyčejnými lidmi, reagovat na jejich přání a potřeby. Dobře je znal.

Nákup knihy

Můj život v reklamě. Reklama jako věda, Claude C. Hopkins, Josef Pavlovec

  • Stopy po navlhnutí / polití
Jazyk
Rok vydání
,
Stav knihy
Poškozená
Cena
216 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu