Knihobot

Hodnocení knihy

4,0(2)Ohodnotit

Více o knize

Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.

Skladem máme celkem knihy Retail marketing (2009).

Nákup knihy

Retail marketing, Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler

Jazyk
Rok vydání
2009
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
159 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.