Retail marketing
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
Skladem máme celkem knihy Retail marketing (2009).
Nákup knihy
Retail marketing, Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 64 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Retail marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2009
- ISBN10
- 8072612077
- ISBN13
- 9788072612079
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Kniha, která je klíčovou oborovou monografií pro praxi retail marketingu i základní vysokoškolskou učebnicí, se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu - v obchodním podnikání. Vzhledem ke snaze obchodních firem udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a otázky budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.