Dva čeští sociologové specializující se na sociální ekologii rozebírají činnost Multi Level Marketingu (MLM). Podstatou Multi Level Marketingu je skrývaná pyramidární struktura (tzv. "letadlo"), která je v celém světě zakázána. Autoři analyzují lsti, kterými se tyto společnosti snaží vzbudit dojem legálity u adeptů na zbohatnutí, kteří se však stávají vydíranými oběťmi společností. Toto vydírání je nejen povahy finanční, ale především psychické, ne nepodobné praktikám náboženských sekt. Společnosti působí též negativně na etiku lékařů při předepisování léků. Kniha je zakončena radami, jak se nestát obětí Multi Level Marketingu.
107 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Česky
Jako nová
Skladem
Více o knize
Autoři
Více o vydání
- Rok vydání2006
- NakladatelstvíSociologické nakladatelství (SLON)
- Vazbaměkká
- ISBN108086429547
- ISBN139788086429540