Parametry
Více o knize
Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.
Nákup knihy
7 principů masového marketingu, Mark Earls
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- 7 principů masového marketingu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Mark Earls
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2008
- ISBN10
- 8025119114
- ISBN13
- 9788025119112
- Kolekce
- Praxe manažera
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.