Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 296 stránek
- 11 hodin čtení
Více o knize
Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.
Skladem máme celkem knihy 7 principů masového marketingu (2008).
Nákup knihy
7 principů masového marketingu, Mark Earls
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 89 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.