Knihobot

7 principů masového marketingu

Autoři

Hodnocení knihy

2,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.

Skladem máme celkem knihy 7 principů masového marketingu (2008).

Nákup knihy

7 principů masového marketingu, Mark Earls

Jazyk
Rok vydání
2008
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
89 Kč

Doručení

Platební metody

2,0
Nic moc
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.