Knihobot

Strategie firemní komunikace

Parametry

Více o knize

Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.

Skladem máme celkem knihy Strategie firemní komunikace (2000).

Nákup knihy

Strategie firemní komunikace, Iveta Horáková, Hana Škapová, Dita Stejskalová

Jazyk
Rok vydání
2000
Stav knihy
Dobrá
Cena
84 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu