Strategie firemní komunikace
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.
Skladem máme celkem knihy Strategie firemní komunikace (2000).
Nákup knihy
Strategie firemní komunikace, Iveta Horáková, Hana Škapová, Dita Stejskalová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 84 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategie firemní komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Iveta Horáková, Hana Škapová, Dita Stejskalová
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2000
- ISBN10
- 8085943999
- ISBN13
- 9788085943993
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami. Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu.