Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění

Autoři

Více o knize

Kniha nabízí podrobný přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění a prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí i chování lidí. Hesla se zabývají "technologií" výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru a charakteristiky osobností, které přispěly k chápání tohoto jevu. Obsah knihy umožňuje rychle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění. Publikace tak poskytuje informace potřebné k pochopení teorie a praxe výzkumu veřejného mínění a je tak vhodnou pomůckou jak pro studenty vysokých škol oboru marketingu a komunikace, ale i pro pracovníky z praxe.

Parametry

ISBN
9788086741949
Nakladatelství
Orego

Kategorie

    Vydání

    2010, pevná

    Stav

    Nákup knihy

    Dostupnost
    Skladem
    Cena
    50 Kč

    Doručení

     

    Platební metody

    202120222023

    Skladem máme celkem knihy Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění (2010).