Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění
Autoři
Více o knize
Kniha nabízí podrobný přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění a prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí i chování lidí. Hesla se zabývají "technologií" výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru a charakteristiky osobností, které přispěly k chápání tohoto jevu. Obsah knihy umožňuje rychle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění. Publikace tak poskytuje informace potřebné k pochopení teorie a praxe výzkumu veřejného mínění a je tak vhodnou pomůckou jak pro studenty vysokých škol oboru marketingu a komunikace, ale i pro pracovníky z praxe.
Skladem máme celkem knihy Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění (2010).
Nákup knihy
Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění, Ján Mišovič
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 38 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Od A do Z ve výzkumech veřejného mínění
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ján Mišovič
- Vydavatel
- Orego
- Rok vydání
- 2010
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 808674194X
- ISBN13
- 9788086741949
- Kategorie
- Anotace
- Kniha nabízí podrobný přehled o podstatě a základních formách veřejného mínění a prezentuje jeho projevy v oblasti komunikace, vědomí i chování lidí. Hesla se zabývají "technologií" výzkumu veřejného mínění, metodami a technikami jeho přípravy, sběru dat, jejich zpracováním, analýzou, interpretací a prezentací. Přináší poznatky o vztahu společenských věd a veřejného mínění, fakta z historie oboru a charakteristiky osobností, které přispěly k chápání tohoto jevu. Obsah knihy umožňuje rychle vyhledat kvalifikované odpovědi na otázky, týkající se všech aspektů veřejného mínění. Publikace tak poskytuje informace potřebné k pochopení teorie a praxe výzkumu veřejného mínění a je tak vhodnou pomůckou jak pro studenty vysokých škol oboru marketingu a komunikace, ale i pro pracovníky z praxe.